Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 25-Σχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΣΧΟΣ | 8 Δεκεμβρίου 2015, 13:32
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανεξάρτητα από τη μη σύνδεση βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης των υπαλλήλων το σχέδιο νόμου που εισάγεται προς ψήφιση, χαρακτηρίζεται από ισοπεδωτική λογική που δεν προάγει την ευγενή άμιλλα και την επιβράβευση της γνώσης, όσων έχουν τα προσόντα και θέλουν να προσφέρουν.Η γνώση ως κυρίαρχο στοιχείο που χαρακτηρίζει κοινωνίες που θέλουν να πάνε μπροστά εδώ καταστρατηγείται, περιθωριοποιείται βάναυσα. Σύμφωνα με το αρθρ. 80 του Ν.3528/2007 υπήρχαν διακριτές διαφορές στην εξέλιξη των υπαλλήλων και στον καταληκτικό βαθμό (ένας ΠΕ ήθελε 13 χρόνια για τον Α΄βαθμό, ένας ΤΕ 15 χρόνια και ένας ΔΕ 20 χρόνια). Εδώ όχι μόνο ισοπεδωτικά αλλά και απαξιωτικά προτείνεται η μείωση του χρόνου κτήσης του Α΄βαθμού στους ΔΕ κατά 4 χρόνια (συν. 16 αντί 20), στους ΤΕ 1 χρόνο ( συν.14 αντί 15) ενώ για τους ΠΕ παραμένει στα 13. Σημειώνεται δε ότι ανεξάρτητα από τα προβλήματα που έφερε ο ν. 4024/2011 με την μισθολογική κυρίως εξέλιξη των υπαλλήλων και το πάγωμα των βαθμολογικών και μισθολογικών προαγωγών που καθήλωσε χιλιάδες υπαλλήλους στις αποδοχές του 2010, υποτίθεται ότι το νέο νομοσχέδιο έρχεται να άρει αδικίες και να προωθήσει νέα οράματα σε προοδευτική κατεύθυνση και που θα αντιμετωπίζει συντηρητικές, οπισθοδρομικές και ισοπεδωτικές λογικές που κατέστρεψαν τη χώρα, οδήγησαν στην απαξίωση της δημόσιας διοίκησης, και χιλιάδες νέους επιστήμονες να ξενιτεύονται ομαδικά. Όμως πέραν των άλλων με την εφαρμογή και την κατάταξη όλων των υπαλλήλων στους νέους βαθμούς δεν προστατεύεται η ορθολογική διάρθρωση της ιεραρχίας ούτως ώστε να διασφαλίζεται κατά το δυνατό η διοικητική πυραμίδα και να αποφεύγονται φαινόμενα συσσώρευσης υπερβολικού αριθμού δημοσίων υπαλλήλων στους καταληκτικούς βαθμούς. Είναι ένα στοιχείο που κυρίαρχα περιγράφεται στην υπ'αρίθμ. 1512/2014 του ΣτΕ που απέρριψε σχετικό αίτημα δικαστικών υπαλλήλων που ζητούσαν να παραμείνουν στους παλαιούς βαθμούς του Κώδικα δικαστικών υπαλλήλων που ήταν παρόμοιο με τους βαθμούς του ν.3528/2007 και που δεν πρέπει να σας διαφεύγει, απεναντίας είναι υποχρεούστε να το λάβετε υπόψιν. Επίσης θέλω να επισημάνω και το εξής παράδοξο που συμβαίνει στο χώρο της Γραμματείας των δικαστηρίων και αφορά την κατάταξη των υπαλλήλων σε κατηγορία ανώτερη των τυπικών προσόντων που κατέχουν. Πολλοί δικαστικοί υπάλληλοι απόφοιτοι Λυκείου διορισθέντες μέχρι το 1980 εντάχθηκαν ρουσφετολογικά με μεταμεσονύκτιες τροπολογίες και δικαστικές αποφάσεις στην κατηγορία ΠΕ και που πάλι ρουσφετολογικά εντάχθηκαν στην ίδια κατηγορία παρά την αντίθετη διάταξη του 4024/2011, τώρα κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία ΠΕ μιας και βρίσκονται να υπηρετούν σ'αυτή. Όλα αυτά είναι φαινόμενα απαξιωτικά και οπισθοδρομικά που εσείς καλείστε να βάλετε τέλος, αλλιώς σταματήστε να επικαλείστε την πρόοδο και την ανατροπή.