Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 03 – Διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο – Τήρηση ΜητρώουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Δ. | 8 Δεκεμβρίου 2015, 17:05
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η σύσταση Εθνικού Μητρώου Επιτελικών στελεχών Δημόσιας Διοίκησης είναι μία τομή και επιτακτική ανάγκη για τη Δημόσια Διοίκηση ώστε να λειτουργήσει επιτέλους με ευρωπαϊκές προδιαγραφές προς όφελος των πολιτών. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρει τη διαδικασία εγγραφής των μελών του Εθνικού Μητρώου, αλλά και γενικότερα την τήρηση, την επικαιροποίηση των στοιχείων τους, καθώς επίσης και την περίπτωση διαγραφής τους από το Μητρώο. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι απουσιάζει από το κείμενο ότι στην περίπτωση ύπαρξης λόγου διαγραφής ενός μέλους, θα πρέπει να ενημερώνεται, πέρα από το ΑΣΕΠ, και ο ενδιαφερόμενος (ήδη μέλος του Μητρώου).