Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Δ. | 8 Δεκεμβρίου 2015, 19:01
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πιστεύω ότι είναι ένα νομοσχέδιο, το οποίο ίσως να έχει "εισπράξει" τα περισσότερα θετικά σχόλια. Είθε να εφαρμοστεί γρήγορα και το 2016 να φέρει θεαματική/ριζική αλλαγή στη δημόσια διοίκηση. Οι προϋποθέσεις επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη και για αυτό Θα αναφερθώ μόνο στη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων. Ο δεύτερος τίτλος σπουδών μοριοδοτείται με μόνο 30 μόρια, τα οποία πιστεύω ότι είναι λίγα, επειδή η κτήση ενός δεύτερου τίτλου σπουδών απαιτεί πολύ περισσότερο κόπο και χρόνο σε σχέση με ένα μεταπτυχιακό. Συνεπώς αν ο πρώτος βασικός τίτλος μοριοδοτείται με 100, τότε ο δεύτερος τίτλος θα έπρεπε με 50. Το δεύτερο μεταπτυχιακό επίσης μοριοδοτείται με λίγα μόρια (30) σε σχέση με το πρώτο (150) και θα πρότεινα να μοριοδοτείται με 70. Η ΕΣΣΔΑ είναι 18μηνης διάρκειας φοίτηση και συνεπώς μπορεί να εκληφθεί ως μεταπτυχιακό. Επειδή όμως είναι στοχευμένη στη δημόσια διοίκηση θα πρέπει να λάβει περισσότερα μόρια από ένα μεταπτυχιακό, δηλαδή 200 μόρια, όχι όμως 250, ώστε να μην τείνει να εξομοιωθεί με διδακτορικό. Επιπλέον οι μεταπτυχιακοί τίτλοι και διδακτορικά που δεν είναι συναφούς αντικειμένου με την προκηρυσσόμενη θέση δε μοριοδοτούνται καθόλου, γεγονός το οποίο πιστεύω ότι επίσης δεν είναι σωστό, γιατί οι κάτοχοί τους έχουν ευρύτητα γνώσεων και κουλτούρα σφαιρικότερης αντίληψης των πραγμάτων. Τέλος η γλωσσομάθεια θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα επίπεδα γνώσης της ξένης γλώσσας π.χ 20 άριστα, 15 πολύ καλή και 10 καλή, ώστε να μην χάνουν μόρια οι υπάλληλοι αυτοί που έχουν κάποιο επίπεδο ξένης γλώσσας σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν κανένα.