Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη ΚΒ | 9 Δεκεμβρίου 2015, 11:15
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H σχετικά ασθενής μοριοδότηση των αποφοίτων της ΕΣΔΔΑ, θα πρέπει να ενισχυθεί, καθώς η Πολιτεία οφείλει να αναγνωρίζει την εν λόγω σχολή, και τα στοιχεία που την χαρακτηρίζουν (πχ αξιοκρατία) και την διαφοροποιούν από την απαξιωμένη και διαλυμένη από τον κομματισμό και την αδιαφορία δημόσια διοίκηση. Για πόσο ακόμα θα πρέπει να επιβραβεύονται η οκνηρία και η προχειρότητα; Ως πότε θα προωθούνται άτομα χωρίς γνώσεις ξένων γλωσσών, χωρίς βασικές γνώσεις πληροφορικής κλπ Είναι δυνατόν να καταφέρονται σφόδρα εναντίον των αποφοίτων οι "παλαιο-διοικητικοί", όταν στις υπηρεσίες τους φωνάζουν τους απόφοιτους ακόμα και για να αλλάξουν τον προσανατολισμό μιας σελίδας στην εκτύπωση; Είναι ψέμα άλλωστε πως ένας μέσος απόφοιτος της ΕΣΔΔΑ αναλαμβάνει πολύ σύντομα μετά τον τοποθέτηση του αντικείμενα τα οποία οι παλαιότεροι υπάλληλοι τα θεωρούν δύσκολα ή απαιτητικά, μόνο και μόνο επειδή χρειάζεται για παράδειγμα επικοινωνία με ευρωπαϊκά όργανα ή εξοικείωση με περιβάλλοντα πληροφοριακών συστημάτων; Αναφορικά με την μοριοδότηση μεταπτυχιακών: όσο και αν επιθυμούν ορισμένοι να υποβαθμίσουν την φοίτηση στην ΕΣΔΔ, εξισώνοντας την με ένα κοινό μεταπτυχιακό, αυτό δεν είναι δυνατόν καθώς οι ώρες φοίτησης είναι τριπλάσιες τουλάχιστον και τα αντικείμενα που εξετάζονται καλύπτουν το σύνολο των προβληματικών με τις οποίες μπορεί να έρθει αντιμέτωπος ένας δημόσιος υπάλληλος. Ποια η πρόταση σας άλλωστε για απόφοιτο, κάτοχο μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου; Γιατί υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις...