Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Κ.Π. | 9 Δεκεμβρίου 2015, 14:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαντάω στον Νεκτάριο που έγραψε: "ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 250 ΜΟΡΙΑ, ΗΤΟΙ 100 ΜΟΡΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΕΣΔΔΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙς ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΣΔΔΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Ή ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝΤΑΙ ( ΚΑΙ ΔΗ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ) ΤΗΣ ΕΣΔΔΑ". Πρέπει επιτέλους να γίνει ο διαχωρισμός, αν και βολεύει μερικούς να τα συγχέουν σκοπίμως, ανάμεσα στην απόκτηση ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου και στην αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, που σκοπός της είναι η εκπαίδευση και συνεπακόλουθη στέλεχωση του δημοσίου τομέα με στελέχη υψηλών τυπικών και ουσιαστικών προσόντων. Δεν είναι τυχαίο που η εισαγωγή στη σχολή είναι αυτόματα και διορισμός στο δημόσιο. Η αποφοίτηση από την ΕΣΔΔΑ δεν οδηγεί στην απόκτηση ενός οποιουσδήποτε τίτλου σπουδών, του οποίου το αντικείμενο μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με αυτό της θέσης στην οποία υπηρετεί ο υπάλληλος, αλλά στη στελέχωση υπηρεσιών του δημοσίου, υπάρχει δηλαδή συγκεκριμένη στόχευση και όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών που είναι επικεντρωμένο στο διοικείν, αλλά και όσον αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση των αποφοίτων που πρέπει ασφαλώς να είναι ενισχυμένη σε σχέση με αυτήν όσων έχουν μεν τυπικά προσόντα, χωρίς όμως να έχουν το συγκεκριμένο προφίλ του αποφοίτου της ΕΣΔΔΑ, ο οποίος πέραν των τυπικών προσόντων (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες) είναι εκπαιδευθεί για να αναλάβει υψηλόβαθμες θέσεις του δημοσίου. Ο απόφοιτος έχει φοιτήσει σε παραγωγική σχολή με κονδύλια της Ευρωπαικής Ένωσης, το κράτος έχει επενδύσει δηλαδή σε αυτόν. Σχετικά επίσης με τους καθηγητές που διδάσκουν στη σχολή, πρέπει να πούμε ότι πολλοί από αυτούς είναι καθηγητές πανεπιστημίου και διακεκριμένοι στο χώρο τους. Δεν πρέπει λοιπόν να καλυπτόμαστε πίσω απο τη δήθεν άγνοιά μας και να δημιουργούμε στρεβλές εντυπώσεις σχετικά με τους αποφοίτους, που απο τη φύση τους ανήκουν σε μια διακριτή ομάδα μέσα στο σώμα της δημοσιουπαλληλίας.Η ενισχυμένη μοριοδότησή τους, που προβλέπεται στο εν λόγω νομοσχέδιο, εξηγείται και δικαιολογείται από τα ανωτέρω, η οποιαδήποτε ένσταση γι'αυτήν σημαίνει ύποπτη απαξίωση ενός συστήματος εξετάσεων και φοίτησης ιδιαίτερα απαιτητικού, σημαίνει απαξίωση της μείζονος προσπάθειας για την αναβάθμιση του δημόσιου τομέα.