Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 14 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Θείος | 9 Δεκεμβρίου 2015, 15:41
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μα φυσικά οι καθηγητές - δάσκαλοι θα πρέπει να κρίνονται από το αποτέλεσμα της εργασίας τους πάνω στα παιδιά κατά κύριο λόγο (80%) και κατά δεύτερο λόγο (20%) από τα υπόλοιπα προσόντα τους! Αλλά πώς θα κριθούν εάν δεν γίνονται τυχαίες επιθεωρήσεις εντός της τάξης κατά την παράδοση, δεν συμπληρώνονται ανώνυμα αξιολογικά φύλα από γονείς και ίσως μαθητές και δεν λαμβάνονται υπόψη οι τελικές τους επιδόσεις σε γραπτά διαγωνίσματα αξιολογούμενα από κληρωτούς εκπαιδευτικούς άλλων νομών;