Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:34
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σίγουρα το μέτρο κινήται στην σωστή κατεύθυνση. Από εκεί και πέρα πρέπει να ληφθούν και άλλες παράμετροι υπ' όψιν, εφ' όσον το μέτρο θα υλοποιηθεί και για λόγους εξοικονόμησης. Για παράδειγμα θα μπορούσε να προβλεφθεί πλαφόν στα έξοδα κίνησης έτσι ώστε να αποφεύγεται η άσκοπη χρήση του αυτοκινήτου, ή το επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου να πειλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα. Τέλος να αξίζει να αναφέρω ότι πλέον τα αυτοκίνητα που κινούνται με diesel είναι πραγματικά πιο "καθαρά" από το συμβατικά βενζινοκίνητα και κατα συνέπεια θα έπρεπε να εξεταστεί και η επαναφορά της κίνησης με diesel. Επίσης υπάρχουν και υβδιδικά με diesel. Θεωρώ ότι το μέτρο κινήται προς την σωστή κατεύθυνση και εμείς ως πολίτες πρέπει με τη σειρά μας να συμβάλουμε προς την ίδια κατεύθυνση.