Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΕΣΑμεΑ) | 10 Δεκεμβρίου 2015, 09:38
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 17 - Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλων Στην ενότητα 2.ΙΙ του άρθρου 17, η περ. 8 ζητάμε να τροποποιηθεί ως εξής: IΙ. ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8. Συμπεριφορά προς όλους τους πολίτες, δίχως διακρίσεις και αποκλεισμούς, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών τους στα πλαίσια της νομιμότητας και της αρχής της μη διάκρισης λόγω φύλου, θρησκείας ή πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας, γενετήσιου προσανατολισμού φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής.» Στην ενότητα 2.ΙΙΙ η περ. 9 ζητάμε να συμπληρωθεί ως εξής: ΙII. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ «9. Ποσοτική και ποιοτική εργασιακή απόδοση (ιδίως: διαχείριση κρίσεων, αναβάθμιση εργασιακού περιβάλλοντος, προστιθέμενη αξία διοικητικού έργου). Κατά την αξιολόγηση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας υπαλλήλων με αναπηρία θα λαμβάνεται υπόψη η εφαρμογή ή όχι από την Υπηρεσία των αναγκαίων εύλογων προσαρμογών ώστε ο υπάλληλος να είναι σε θέση να εκτελέσει ανεμπόδιστα και επί ίσοις όροις το αντικείμενο που του έχει ανατεθεί.» Στη συνέχεια, η περ. 7 ζητάμε να συμπληρωθεί ως εξής: […] «7. Με τους βαθμούς 60 έως 74 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας, αλλά υπολείπονται των παραπάνω κριτηρίων. Με την βαθμολογία αυτή βαθμολογούνται και οι υπάλληλοι με αναπηρία εφόσον δεν τους παρέχονται οι απαιτούμενες εύλογες προσαρμογές μέχρις ότου αυτές παρασχεθούν από την Υπηρεσία.»