Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 25-Σχόλιο του χρήστη Παπαϊωάννου Γιάννης Πρόεδρος ΣΥΜΗΔΥΔ | 10 Δεκεμβρίου 2015, 11:41
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προφανές ότι θα πρέπει έχουμε επιβράβευση της γνώσης και των προσόντων των υπαλλήλων. Θα πρέπει όμως να τυγχάνουν ταχύτερης εξέλιξης οι υπάλληλοι που έχουν εισαχθεί στο δημόσιο με αξιοκρατικά κριτήρια, όπως για παράδειγμα μέσω ΑΣΕΠ. Όσον αφορά την ΕΣΔΔΑ είναι λογικό (ως ένα βαθμό) να αποτελεί ένα ισχυρό πλεονέκτημα η φοίτηση σε αυτή. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάρα πολλοί στην επαρχία οι οποίοι δεν μπορούν (π.χ. για οικογενειακούς λόγους) να αλλάξουν τόπο κατοικίας για 2 χρόνια και δεν θα δώσουν ποτέ εξετάσεις για εισαγωγή στην ΕΣΔΔΑ. Ίσως θα έπρεπε να προβλεφθεί η δημιουργία αντίστοιχων τμημάτων (π.χ. μέσω ΕΑΠ) με εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και τα οποία προφανώς θα έχουν τακτικές (αυστηρότατες) εξετάσεις.