Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Π.ΚΑΛΔΗΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:26
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί κύριοι, Αφού σας συγχαρώ για τον συμβολισμό έστω της ανοικτής διαβούλευσης, για την αποτίμηση και αξιοποίηση της οποίας ευελπιστώ ότι το ισοζύγιο θα είναι θετικό, θα ήθελα να μοιραστώ τις παρακάτω σκέψεις/προτάσεις. Είναι προς το κοινό συμφέρον ο εξορθολογισμός και η χρηστή διαχείριση του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων. Επίσης η αποφυγή της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, της σπατάλης πόρων, της άσκοπης επίδειξης και της πρόκλησης της ευαισθησίας των πολιτών που χειμάζονται σε μεγάλο ποσοστό από την γενικότερη οικονομική κρίση. Ο κρατικός τομέας οφείλει να δίνει παραδείγματα ήθους. Προς τούτο: Τα κρατικά αυτοκίνητα θα όφειλαν να επιλέγονται με βάση τα εξής περιοριστικά κριτήρια (που θα συμμετέχουν με συγκεκριμένα ποσοστά στη διαμόρφωση ενός τελικού αποτελέσματος): 1. Μέγεθος δηλ. διαστάσεις και βάρος διότι οι παράμετροι αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα κατά την κυκλοφορία σε αστικά κέντρα 2. Εκπομπές ρύπων 3. Κατανάλωση καυσίμου 4. Τιμή αγοράς 5. Κυβισμός κινητήρα Με άλλα λόγια ένα πολύ απλοποιημένο κριτήριο π.χ. το προταθέν <1600cc προφανέστατα δεν εγγυάται την περιβαλλοντικά και οικονομικά βέλτιστη επιλογή. Με τιμή