Αρχική Τροποποιήσεις του νόμου 3907/2011 του ν. 4251/2014 προσαρμογή της Ελληνικής ΝομοθεσίαςΆρθρο 16Σχόλιο του χρήστη Κατσούλη Χ. | 9 Φεβρουαρίου 2016, 17:03
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ.20 Επί μακρόν Διαμένοντες:Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω άδεια είναι η μόνη που δίδει τη δυνατότητα σε υ.τ.χ. να εργασθούν νόμιμα σε άλλη χώρα της ΕΕ. Ακόμη και η προσφυγική ιδιότητα –μόνη- παρέχει μεν ταξιδιωτικά έγγραφα, όμως όχι και τη δυνατότητα εργασίας σε άλλο κ-μ. Η ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας 2003/109/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με την 2011/51/ΕΕ (όπου επεκτάθηκε η εφαρμογή της και στους δικαιούχους διεθνούς προστασίας), όπως ισχύει πλέον με τα άρθρα 88-91 του ν. 4251/2014 (κώδικας μετανάστευσης) είναι αυστηρότερη των ελαχίστων που απαιτεί η οδηγία. Ενδεικτικά αναφέρεται το ύψος του παραβόλου (που ναι μεν μειώνεται αλλά όχι ικανοποιητικά), η μικρή διάρκεια της άδειας (ορίζεται η ελάχιστη που θέτει η οδηγία- θα πρέπει να αυξηθεί), το συμβόλαιο αγοράς κατοικίας ή η θεωρημένη σύμβαση μίσθωσης κατοικίας από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (ίσως πρέπει να απαλειφθούν ή έστω να μπει εναλλακτικά σύμβαση μίσθωσης και σε άλλο όνομα στην περίπτωση συγκατοίκησης) καθώς και όλες τις προϋποθέσεις ένταξης που η οδηγία δίδει τη δυνατότητα στο κ-μ να θέσει, αλλά δεν το υποχρεώνει που λειτουργούν ενδεχομένως αποτρεπτικά και θα πρέπει να απαλειφθούν εξ ολοκλήρου.Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αρθούν όλοι οι περιορισμοί που δεν περιγράφονται στην οδηγία.