• Αναφέρεται πως "Ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής δεν επιτρέπεται για τρία (3) έτη μετά τη λήξη της θητείας του με οποιοδήποτε τρόπο να αναλαμβάνει καθήκοντα τεχνικού ή άλλου συμβούλου ή μέλους διοικητικού συμβουλίου σε εταιρείες ή επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες υπάγονται άμεσα ή έμμεσα στο πεδίο αρμοδιοτήτων της ΓΓΨΠ". Οδηγούμαστε αναπότρεπτα στην πάγια επιλογή του ΓΓ από την ακαδημαϊκή κοινότητα και όχι έμπειρου στελέχους από την αγορά. Ακόμα δεν είναι σαφές γιατί αποδίδεται προτίμηση σε μεταπτυχιακό τίτλο «στις εφαρμογές και επιπτώσεις της Πληροφορικής». Είναι μάλλον περιοριστική η αναφορά αυτή ως κριτήριο αξιολόγησης του γραμματέα. Πρακτικά λίγα είναι τα προγράμματα σπουδών στον κλάδο των ΤΠΕ που δεν περιλαμβάνουν αναφορά στις εφαρμογές και την επίδραση των ΤΠΕ στην κοινωνία την οικονομία, κλπ. Επιπλέον αν είναι κριτήριο αξιολόγησης γιατί δεν μπορεί να είναι αντικείμενο του βασικού πτυχίου; Επιπρόσθετα, η επιλογή του όρου «επίπτωση» δεν είναι δόκιμη (στο λεξικό η λέξη «επίπτωση» αφορά «την επίδραση, συνήθως βλαπτική, που ασκεί κτ. σε κτ. άλλο») δεν αποδίδει το νόημα και πρέπει να αφαιρεθεί. Αναφέρεται πως ο ΓΓΨΠ "Ορίζεται, ή μπορεί να ορίζει, Chief Information Officer και Chief Security Information Officer για την εκπροσώπηση σε ανάλογα διεθνή όργανα, καθώς και Digital Champion". Θεωρούμε πως θα ήταν χρήσιμο κάποιος από αυτούς τους ρόλους να έχει κάποιο βαθμό αυτονομίας – ειδικά ο Digital Champion έχει ακριβώς το ρόλο να είναι advocate / συνήγορος του πολίτη για θέματα προώθησης της διείσδυσης των ΤΠΕ σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους και στην καθημερινότητα των πολιτών. Ουσιαστικά με την επιλογή των παραπάνω εκπροσώπων απευθείας από τον ΓΓΨΠ, μειώνεται η δυνατότητα παρέμβασής τους σε τομείς που άπτονται της κυβερνητικής πολιτικής (εφόσον και ο ίδιος επιλογή της εκάστοτε κυβέρνησης).