Αρχική Σύσταση και οργάνωση νομικών προσώπων δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων της χώραςΆρθρο 15 – Προμήθειες – Αναθέσεις έργωνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 5 Μαΐου 2016, 13:47
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 2βα του άρθρου 16, προβλέπεται ότι ως προς τους καταργούμενους ΦοΔΣΑ ΑΕ, μετά την σύσταση του ΔΙΣΑ μεταφέρεται σε αυτόν το 50% του προσωπικού και ως εισφορά των Δήμων το 50% των μηχανημάτων του καταργούμενου ΦοΔΣΑ. Επίσης προβλέπεται ότι μέχρι τη λύση των καταργούμενων ΦοΔΣΑ, ο ΔΙΣΑ θα χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις που διαχειρίζονται οι συγκεκριμένες ανώνυμες εταιρείες. Από τη διάταξη αυτή προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα: Πώς καθορίζεται το 50% του εξοπλισμού; Δηλαδή ένας ΦοΔΣΑ ΑΕ που έχει για παράδειγμα ένα συμπιεστή και δύο οχήματα μεταφοράς χώματος τι θα παραχωρήσει στον ΔΙΣΑ. και πως προκύπτει ότι εφαρμόζεται ο ποσοστιαίος περιορισμός του 50%. Σε περίπτωση ατυχήματος σε μια εγκατάσταση, ποιος θα φέρει την ευθύνη, ο ΦοΔΣΑ ή ο ΔΙΣΑ; Από πού κρίνεται ότι από τη συγκεκριμένη παραχώρηση δεν θα προκληθούν προβλήματα στην στοιχειώδη λειτουργία του ΔΙΣΑ, ενώ παράλληλα επιτρέπεται να λειτουργεί για τρείς μήνες ο ΦοΔΣΑ ΑΕ; Και αν παραχωρήσει θεωρητικά ο ΦοΔΣΑ ΑΕ το συμπιεστή στο ΔΙΣΑ πώς θα κάνει διαχείριση απορριμμάτων για τους τρείς μήνες που θα λειτουργεί; Αν ο ΔΙΣΑ χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις της ΑΕ των ΟΤΑ για περίπου τρείς μήνες θα πληρώνει ο ΦοΔΣΑ ΑΕ το κόστος λειτουργίας των εγκαταστάσεων, για το διάστημα αυτό;