Αρχική Οργάνωση και λειτουργία των χερσαίων συνοριακών σταθμών της χώραςΆρθρο 06 – Διοικητής του χερσαίου συνοριακού σταθμούΣχόλιο του χρήστη stgm | 8 Μαΐου 2016, 22:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ. 1: Θα πρέπει να αναφερθεί ότι στον Διοικητή θα καταβάλλεται και το επίδομα απομακρυσμένων - παραμεθορίων περιοχών του άρθρου 19 του ν. 4354/2015. Παρ.3: Εφόσον ο Διοικητής του Συνοριακού Σταθμού Καστανιών θα έχει και την αρμοδιότητα του χερσαίου Σιδηροδρομικού σταθμού Πυθίου θα πρέπει να ανήκει στην «ανώτερη» κατηγορία και η θητεία του να λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης. Παρ.5: Απαιτείται πρόβλεψη για το ποιος θα ασκεί καθήκοντα και στην περίπτωση κένωσης της θέσης (θα μπορούσε να είναι και ο Διοικητής του πλησιέστερου Συνοριακού Σταθμού), όπως επίσης και για την περίπτωση λήξης της θητείας των Διοικητών έως την επιλογή νέων. Επίσης πρέπει να αλλάξει η διατύπωση ώστε να συμπεριλάβει και το διαφορετικό βαθμολογικό σύστημα της Ελληνικής Αστυνομίας. Παρ. 7: Δεδομένου ότι ο Διοικητής εκτός της διοίκησης αυτής καθ΄ αυτής, θα ασκεί αρμοδιότητες που κατά το μεγαλύτερο μέρος τους ασκούνται ήδη από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και θα εξακολουθούν να ασκούνται και με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, ο αριθμός των 4 υπαλλήλων υποστήριξης ανά σταθμό (συνολικά 20 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου – Δυτ. Μακεδονίας και 16 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης) είναι υπερβολικός. Παρ΄ όλα αυτά αν τελικά ισχύσει, σκόπιμο θα ήταν να υπάρξει διαφοροποίηση ανάλογα με τον εκάστοτε σταθμό (περισσότεροι όπου υπάρχουν και χερσαίοι σιδηροδρομικοί σταθμοί), και να προβλεφτούν συγκεκριμένες ειδικότητες: 1 ΔΕ για διοικητική υποστήριξη, 2 ΠΕ ή ΤΕ Διοικητικού – Οικονομικού και 1 ΠΕ ή ΤΕ Μηχανικών. Σε κάθε περίπτωση οι υπάλληλοι θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά και αρμοδίως στις απαιτήσεις λειτουργίας του εκάστοτε σταθμού, πχ σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών προμηθειών ή υπηρεσιών, συμμετοχή ως μέλη στις επιτροπές διαγωνισμών, παραλαβής προμηθειών ή υπηρεσιών. Διαδικαστικά, θα πρέπει να καθοριστεί πληρέστερα η διαδικασία απόσπασης, κυρίως για τους φορείς που δεν ανήκουν στην κεντρική διοίκηση, όπως οι ΟΤΑ Α’ και Β’ Βαθμού: Αν θα εκδοθεί προκήρυξη και υποβολή αιτήσεων, αν θα απαιτείται σύμφωνη γνώμη του οργάνου Διοίκησης (όπως Δήμαρχος ή Περιφερειάρχης) ή του υπηρεσιακού συμβουλίου του φορέα του υπαλλήλου. Τέλος, η θητεία τους θα πρέπει να αποσυνδεθεί από την θητεία του Διοικητή (ώστε να μην παραπέμπουν σε μετακλητούς υπαλλήλους), και επίσης θα πρέπει να προβλεφτεί να μην αντικαθίστανται ταυτόχρονα, ώστε αυτοί που εξακολουθούν να μένουν να εκπαιδεύουν σταδιακά τους επόμενους.