• Σχόλιο του χρήστη 'Γιωργος Πατσος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 14:43

    Προβλημα-Σημαντικες μετρησιμες δεξιοτητες δεν λαμβανονται υποψην Η αρνητικη κριτικη για αυτο το νομοσχεδιο ειναι πως πριμοδοτουνται οι πλουσιοι, γιατι αυτοι αντεχουν να αγορασουν μεταπτυχιακα κλπ. Υπαρχει πιστευω καποια αληθεια σε αυτο το επιχειρημα, αν αναλογιστει κανεις την πληθωρα των πανεπιστημιων, σχολων, και τα διαφορετικα επιπεδα ποιοτητας τους. Γιατι εγω που πηρα το διδακτορικο μου με υποτροφια απο κορυφαιο πανεπιστημιο του εξωτερικου να βρισκομαι στο ιδιο επιπεδο με αυτον για τον οποιο οι γονεις του χαλασαν μια περιουσια για εναν αμφιβολου ποιοτητας τιτλο; Πως μπορει αυτο το νομοσχεδιο να ειναι πιο δικαιο σε αυτον το τομεα; Το πραγματικο τεστ ικανοτητων ειναι τι κανεις με τον τιτλο σου, και στο τομεα της παραγωγης γνωσης οι δεξιοτητες αυτες ειναι μετρησιμες. Για αυτο πιστευω πως πρεπει να μοριοδοτουνται τα παρακατω 1. Δημοσιευσεις σε εγκυρα, διεθνη journal 2. Συγγραφη επιστημονικων βιβλιων τα οποια εχουν εισαχθει στη διεθνη τριτοβαθμια εκπαιδευση 3. Κατοχυρωση πνευματικης ιδοκτησιας/τεχνογνωσιας (πατεντες). Και παλι το ερωτημα μου ειναι γιατι εγω με τα παραπανω προσοντα να μην εχω ενα πλεονεκτημα απεναντι σε αυτον που πηρε ενα τιτλο και δεν εκανε τιποτα με αυτον; Καποια μεταπτυχιακα αγοραζονται, τα παραπανω 3 επιτευματα δεν αγοραζονται με τιποτα! υσ εκτος απο την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ανθρωποι με τα παραπανω προσοντα μπορουν και πρεπει να εισελθουν στο γενικοτερο χωρο της παιδειας, αναπτυξης κλπ