Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Βαξεβάνης | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:59
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Θεωρώ πως ο όρος κρατικά αυτοκίνητα καταχρηστικά (και άδικα) περιλαμβάνει κατηγορίες όπως μητροπολίτες, χήρες πρωθυπουργών κλπ. Το κρατικό έργο και οι αντίστοιχες ανάγκες δεν βρίσκω τι σχέση μπορεί να έχουν με μία σύζυγο πρώην πρωθυπουργού.Θεωρώ επίσης πως οι μετακινήσεις ενός μητροπολίτη εξυπηρετούν το έργο της Εκκλησίας και όχι του Κράτους. (Και η Εκκλησία έχει αρκετή περιουσία). Τέτοιες περικοπές δεν είναι αναγκαίες στα πλαισία της λιτότητας αλλά της Δημοκρατίας 2. Η προκλητική ως σήμερα λειτουργία κρατικών προσώπων με πολυτελή αυτοκίνητα ίσως να δείχνει δικαιολογημένη την απόφαση για μικρό κυβισμό, αλλά το κριτήριο δεν μπορεί να είναι ο κυβισμός. Πρέπει να συνυπολογίζονται ανάγκες, κόστος, ρύποι και πιθανόν ασφάλεια (1.600 κυβικά δεν σηκώνουν θωράκιση) 3. Αναρωτιέμει και εγώ μήπως τελικώς πρέπει να γίνει στην Ελλάδα ό,τι και σε χώρες της Ευρώπης. Δηλαδή να σταματήσουν προνόμια στο όνομα μιας αόριστης αλλά όχι λογικής παράδοσης. Το να κυκλοφορούν οι βουλευτές,αξιωματικοί και άλλοι κρατικοί λειτουργοί με το Μετρό,ίσως να είναι μια ευκαιρία να συναναστραφούν με τον κόσμο. Σήμερα φαίνεται υπερβολικό ή και λαικιστικο αλλά νομίζω πως είναι ουσιαστικό. Χαίρομαι που ξεκινά ένας διάλογος και επιτέλους ικανοποιούνται τα αυτονόητα. Για να πετύχει πρέπει να υπάρξει και το δεύτερο σκέλος, δηλαδή να εισακουστεί...