• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 14:39

    Ένα ενδεχομένως πιο απλό σύστημα προσλήψεων θα μπορούσε να είναι η ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. 2 χρόνια) γράπτη αξιολόγηση (πλήρης κατάργηση προσλήψεων με μοριοδότηση) σε εκ των προτέρων γνωστά πεδία π/χ δημόσιο δίκαιο, δημόσια οικονομικά , δημόσια διοίηκηση, οικονομικά κλπ. Εάν απαιτείται η πρόσληψη υπαλλήλων ειδικών προσόντων π.χ. μηχανικοί κάθε ειδικότητας θα μπορούσε να διαγωνίζονται σε επιπλέον μαθήματα της ειδικότητας τους (βλέπε πανελλήνιες). Οι διορισμοί στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, θα μπορούσαν να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη κατάταξη των υποψηφίων κατ΄απόλυτη προτεραιότητα (με προσμέτρηση μορίων κλπ). Θα υπάρχει μια βάση επιτυχίας (π.χ. 60%) πάνω από την οποία θα θεωρείται κάποιος υποψήφιος ως επιτυχών. Σε περίπτωση που οι επιτυχόντες είναι περισσότεροι των θέσεων που έχουν ήδη προκυρηχθεί τότε αυτοί θα μπορούν να επιλέγονται ως συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου (μέχρι τον νέο διαγωνισμό ενδεχομένως ή και λιγότερο) μετά από αίτημα του οποιουδήποτε φορέα. Κατά τα λοιπά, με γραπτό (ή άλλο) διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πρέπει να γίνονται οι διορισμοί στο ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑ και στα ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Θα πρέπει επίσης να τεθεί σε συζήτηση και η ένταξη στον έλεγχο των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ και των ΝΠΙΔ στα οποία η διοίκηση ορίζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση ανεξάρτητα εάν η πλειοψηφία των μετοχών ανήκει στο δημόσιο. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί μοναδική ευκαιρεία ώστε το δημόσιο να αποκτήσει νέους υπαλλήλους με διαφορετική νοοτροπία και υψηλό επίπεδο κατάρτησης η οποία θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα και κατ΄επεκταση στην Ελληνική Κοινωνία.