Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 12 Νοεμβρίου 2009, 14:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προφανές για κάθε λογικά σκεπτόμενο, πέρα από κομματικές τοποθετήσεις και ιδιοτέλειες, ότι το υπό συζήτηση Νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Ζώντας, όμως, τον Δημόσιο Τομέα εκ των έσω για περισσότερα από 25 έτη, θεωρώ ότι απαιτείται ακόμη μεγαλύτερη τόλμη. Ως ελάχιστο δείγμα, προτείνω τα εξής: 1-.Να εξαλειφθεί εντελώς όχι μόνο η προσαύξηση του 50%, αλλά και η μοριοδότηση για κάθε είδους προϋπηρεσία στον Δημόσιο Τομέα, η οποία προέρχεται από προσλήψεις που έγιναν με διαδικασίες εκτός Α.Σ.Ε.Π. (Συμβάσεις Μίσθωσης Έργου, Stage, Δίμηνες Συμβάσεις, Συμβάσεις Μερικής Απασχόλησης,κ.λπ.). Δεν είναι δυνατόν υποψήφιοι που προσλήφθηκαν με τους παραπάνω τρόπους και που σαν κύριο προσόν είχαν την πολιτική διασύνδεση και την πρόσβαση σε γραφεία πολιτικών και πολιτευομένων, να μοριοδοτούνται γι'αυτό, και να υπερτερούν των συνυποψηφίων τους που δεν είχαν το εν λόγω προσόν. Είναι τουλάχιστον αστείο, η προϋπηρεσία με σύμβαση μίσθωσης έργου, που δεν αναγνωρίζεται για μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στο Δημόσιο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15,παρ.1,του Ν.3205/2003, να μοριοδοτείται για πρόσληψη στο Δημόσιο. 2-. Να καταργηθεί εντελώς ο θεσμός των συμβάσεων μίσθωσης έργου, (άρθρο 6 του Ν.2527/1997). Δεδομένου μάλιστα ότι στό άρθρο 8 του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου προβλέπεται ότι η επιλογή θα γίνεται με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.2190/1994, μπορούν οι συμβάσεις αυτές να ενταχθούν εξ ολοκλήρου στις συμβάσεις Ορισμένου Χρόνου. 3-.Αν οι συμβάσεις μίσθωσης έργου παραμείνουν, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε στην παρ.3 του άρθρου 8 του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου, να συμπληρωθεί ότι στην απαιτούμενη βεβαίωση του Α.Σ.Ε.Π. πρέπει ρητά να αναφέρεται ότι "η σύμβαση που πρόκειται να συναφθεί δεν καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες και δεν είναι δυνατόν το έργο που ανατίθεται να εκτελεστεί από το υπηρετούν μόνιμο προσωπικό". 4-.Να καταργηθεί εντελώς το κριτήριο της γνώσης χειρισμού Η/Υ στις Κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, καθώς και στον Κλάδο ΔΕ/Διοικητικού. Οι μόνοι που ωφελούνται από την ύπαρξη του κριτηρίου αυτού είναι οι ιδιωτικοί φορείς πιστοποίησης. Αν κρίνεται επιβεβλημένη η γνώση αυτή, θα μπορούσε να εισαχθεί σχετικό μάθημα σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, με απεικόνισή του στη βαθμολογία του μαθητή/σπουδαστή/φοιτητή. 5-.Ευκαιρίας δοθείσης, θεωρώ ότι θα πρέπει να επανεξαστεί το προσοντολόγιο (Π.Δ.50/2001), όσον αφορά τους τίτλους σπουδών ΠΕ και ΤΕ Διοικητικού. Πιστεύω ότι είναι άδικο όλα τα Πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ να μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις Διοικητικού, ενώ τα Πτυχία Σχολών Διοίκησης και Οικονομίας δεν μπορούν να διεκδικήσους άλλες θέσεις πέρα από αυτές του Διοικητικού.