Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:44
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ασφαλώς και είναι σωστό το μέτρο του περιορισμού τόσο του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων όσο και των κυβικών τους. Ομως θα πρέπει σοβαρά να ληφθούν υπόψη: 1. Μέλη της κυβέρνησης. Προέχει η ασφάλεια τους. Ασφαλώς και θα μπορούσαν να μετακινούνται και με ποδήλατο αλλά δεν είναι ιδιαίτερα κοινωνικά υπεύθυνο να μη φυλάσσονται επαρκώς. Μακάρι στο μέλλον να μη χρειαζονται μέτρα ασφαλείας. Αρα τα αυτοκίνητα που θσ χρησιμοποιούν θα πρέπει να εκπληρούν κάποιες απαιτήσεις ταχύτητας και ιπποδύναμης που δεν εκπληρούν εκείνα των 1600 κυβικών. 2. Βουλευτές. Πρωτίστως μη ρυπογόνα αυτοκίνητα. 3. Διοικητές ΔΕΚΟ. Εξαρτάται ποιούς θέλει να προσελκύσει το κράτος. Αν θέλει ανθρώπους της αγοράς που θα δεχτούν να φύγουν απο τον ιδιωτικό τομέα και να δουλέψουν για το καλό του τόπου, ασφαλώς και θα πρέπει να τους παρέχει ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο (Toyota Prius) να κινούνται (όπως κάνει κάθε ιδιωτική εταιρεία σε ένα στελεχός της απο το οποίο έχει σοβαρές απαιτήσεις). Μου ακούγεται περίεργο ένας διοικητής ΔΕΚΟ να ψάχνει να βρεί διαθέσιμο αυτοκίνητο για να πάει στο σπίτι του το βράδυ. Αν πάλι το κράτος θέλει αλλου είδους managers η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα.