Αρχική Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΆρθρο 8 – Μετάταξη – απόσπαση σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων και ορεινών-νησιωτικών περιοχώνΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ | 11 Ιουλίου 2016, 13:31
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κ.κ., Καλησπέρα σας! Θεωρώ πως οι ρυθμίσεις που γίνονται στο παρόν άρθρο εφόσον παραμένει σε ισχύ η προϋπόθεση κάλυψης του 65% των θέσεων που εισάγεται και συγχρόνως απαιτείται έγκριση του φορέα προέλευσης δύσκολα θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό διότι πολλές υπηρεσίες (ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κ.ά.), ιδιαίτερα της περιφέρειας, "εμποδίζουν" την κινητικότητα δεδομένης της έλλειψης προσωπικού σε όλους τους φορείς. Η μεσολάβηση κάποιας ανεξάρτητης επιτροπής αξιολόγησης των αιτήσεων ίσως να ήταν χρήσιμη εδώ. Επίσης δε γίνεται λόγος για το υποχρεωτικό διάστημα παραμονής στην παραμεθόριο. Ήδη είναι πολλά τα 10 έτη που προβλέπονται στη νομοθεσία (N. 3528 / 2007 άρ. 72) ως τώρα και ο σχετικός περιορισμός τους θα ήταν ένα κίνητρο. Σημαντικό παραμένει το πρόβλημα της αναντιστοιχίας οργανικών θέσεων καθώς η μεταφορά θέσεων δεν έχει λειτουργήσει σε κάποιες περιπτώσεις (π.χ. ΔΕ Διοικητικός έχει τα προσόντα για μετάταξη σε ΤΕ Διοικητικού, αλλά μετά την κατάργηση θέσεων από το Ν.4024/2011 υπάρχει μόνο μια θέση ΠΕ Διοικητικού). Ίσως θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα μετατροπής κάποιων θέσεων (π.χ. 10%) κατά Κατηγορία ή Κλάδο από την υπηρεσία, ώστε να λύνεται το πρόβλημα και ταυτοχρόνως να μην αλλάζει σημαντικά το Δημοσιονομικό κόστος. Τέλος, θα ήθελα να αιτηθώ κάποια ειδική μέριμνα κατά την έννοια του Συντάγματος (άρ. 21§2) για τους πολύτεκνους Δ.Υ. (γονείς ή τέκνα) οι οποίοι υπηρετούν μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους και επιβαρύνονται περαιτέρω (σχ. Ν.4210/2013, άρ.12, Ν.1910 / 1944, άρ. 10). Θα μπορούσαν λόγου χάρη με αίτησή τους να μετατάσσονται κατά προτεραιότητα μετά την πενταετία, που αποτελεί ως τώρα προϋπόθεση, στον τόπο καταγωγής τους (παραμεθόριο ή μη). Σημαντική είναι η αποσαφήνιση της διαδικασίας μετακίνησης (Ν. 3528/2007, άρ. 66), αλλά και η ευρύτερη προστασία των πολυτέκνων και άλλων ειδικών κατηγοριών από δυσμενείς μετακινήσεις χωρίς τη συναίνεσή τους (σχ. Ν.3528 άρ. 67§2, Ν.4223/2013 άρ. 54§1.5). Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή και εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας! Με εκτίμηση, ΒΛΑΧΟΣ Μ. ΦΩΤΙΟΣ Παιδαγωγός ΚΚΠΠΚ Υ.Γ. Με την ευκαιρία αυτή θέτω υπόψη σας μια διαδικασία μετάταξης κατά τις διατάξεις του άρ. 30 του Ν. 3699/2008, η οποία χρονίζει και καλό θα ήταν να μην ανασταλεί για πολλοστή φορά από την έναρξη ισχύος του παρόντος, διότι οι εμπλεκόμενες μονάδες έχουν συγχωνευθεί και μετονομαστεί επανειλημμένα με τους Ν. 4025/2011 , Ν.4052/2012 Κεφ.Γ’, άρ.9, & N. 4109/2013, δημιουργώντας ένα περίπλοκο υπηρεσιακό καθεστώς.