• Σχόλιο του χρήστη 'Οδυσσεας Κ.' | 13 Ιουλίου 2016, 12:16

    Η εξαίρεση των δικαστικών υπαλλήλων από την κινητικότητα είναι άδικη και θα πρέπει να αποσυρθεί για τους εξής λόγους: - Από που προκύπτει η "ιδιαιτερότητα" ή "διαφορετικότητα" τους ώστε να δικαιολογεί τη μη συμμετοχή τους στη κινητικότητα; Σε τι εξυπηρετεί η ύπαρξη ξεχωριστού κώδικα από αυτόν των υπολοίπων δημ. υπαλλήλων απο τη στιγμή μάλιστα που σε μεγάλο βαθμό οι δύο κώδικες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιοι; Υπάρχουν κατηγορίες δικ. υπαλλήλων που δεν έχουν καμία σχέση με δικαστικές υπηρεσίες, όπως αυτοί των υποθηκοφυλακείων, και παραμένουν εγκλωβισμένοι στον κώδικα δικ. υπαλλήλων. Αυτοί γιατί να μην μπορούν να μετακινηθούν; - Η διάκριση ανάμεσα σε κατηγορίες υπαλλήλων είναι άδικη και δημιουργεί ανισότητες. Στην περιπτωση των δικ. υπαλλήλων, ιδιαίτερα αυτών που προσλήφθηκαν μέσω ΑΣΕΠ, δεν απαιτούνται ειδικές προϋποθέσεις ή προσόντα ούτε η φύση της δουλειάς τους είναι τέτοια που να δικαιολογεί την εξαίρεσή τους. Διαφορετικά θα έπρεπε να εξαιρεθούν και από το ενιαίο μισθολόγιο. Εκτός και αν ο εισηγητής θεωρεί ότι ο δικ. υπάλληλος δεν είναι εξίσου ικανός με τους υπόλοιπους δημ. υπαλλήλους. - Η δικαιολογία των κενών στις δικαστικές υπηρεσίες δεν είναι επιχείρημα, καθώς στο άρθρο 4 - Προϋποθέσεις συμμετοχής μπορούν να τεθούν οι ασφαλιστικές δικλίδες ώστε να μετακινούνται μόνο οι πλεονάζοντες υπάλληλοι Η κινητικότητα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα προσόντα και την προϋπηρεσία του υπαλλήλου (είτε αυτή προέρχεται από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα) σε σχέση με τη θέση που πρόκειται να καλύψει. Η οποιαδήποτε εξαίρεση θα πρέπει να δικαιολογηθεί επαρκώς.