• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 15:59

    Συγχαρητήρια κατ' αρχήν για τη διαβούλευση μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να εκφράσουν τις απόψεις τους. Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο έχω να προτείνω τα παρακάτω: 1 Την κατάργηση όλων των προηγούμενων νόμων και την εγγραφή του παρόντος με τρόπο που να περιγράφει με καθαρότητα και σαφήνεια όλες τις διατάξεις τους χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφισβητήσεων. 2. Να περιγράφονται με σαφήνεια οι φορείς ή όμάδες φορέων που εφαρμόζεται (Δημόσιος τομέας, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, ΕΔΤ) και να αναφέρονται με σαφήνεια οι φορείς που εξαιρούνται με την ανάλογη τεκμηρίωση για την εξαίρεση αυτή. Επιπλέον με νέο νόμο να καθοριστούν κριτήρια και για τις προσλήψεις στους εξαιρεταίους φορείς. 3. Να παραμείνει η προσωπική συνέντευξη μόνο σε θέσεις στελεχών και να καθοριστεί αξιοκρατική και αδιάβλητη διαδικασία βαθμολόγησης με βάση συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης. Επιπλέον τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων να τεκμηριώνουν αναλυτικά τη βαθμολογία τους και ιδιαίτερα την απόκλιση από το άριστα προς τα κάτω. 4. Προτείνω νέα μοριοδότηση στην γνώση ξένων γλωσσών. Λαμβάνοντας υπόψη τα έτη απόκτησης των διαφόρων αναγνωρισμένων πιστοποιητικών προτείνω την παρακάτω: Γ2 80 μόρια Γ1 70 μόρια Β2 60 μόρια Β1 40 μόρια Α2 20 μόρια. 5. Η μοριοδότηση των ξένων γλωσσών να είναι άνάλογη της χρησιμότητας τους για την υπηρεσία. Δεδομένου ότι η γνώση πολλών ξένων γλωσσών δεν έχει ιδιαίτερο νόημα για τους υπαλλήλους κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους (σπάνια χρήση τους) και δεδομένου ότι ο πολύς κόσμος για οικονομικούς λόγους (παραπαιδεία) δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στα παιδιά του ή στον εαυτό του τη γνώση πολλών γλωσσών (προνόμιο για λίγους) να θεστπιστεί ανώτατο όριο μοριοδότησης οι 2 γλώσσες. Εναλλακτικά προτείνω η 1η ξένη γλώσσα να μοριοδοτείται με συντελεστή 1 η δεύτερη 0,5 και οι υπόλοιπες με 0,2. 6. Κρίνω ορθή την αύξηση της μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου. Επιπλέον προτείνω να λαμβάνονται υπόψη και τα χρόνια σπουδών. Αυτό σημαίνει ότι η μοριοδότηση των 5ετών πτυχίων να έχει πολλαπλασιαστή 1,25 και 6ετών 1,5. 7. Να καταργηθεί η εντοπίότητα και να αντικατασταθεί από την υποχρέωση 10ετούς παραμονής στη συγκεκριμένη υπηρεσία. Για να υπάρχει δικαίωμα ίσων ευκαιριών για όλους (συνταγματική αρχή) και για να μην αδειάζουν μετά από δύο ή τρία χρόνια οι υπηρεσίες των περιοχών αυτών να μοριοδοτούνται με 150 μόρια όλοι όσοι δέχονται να υπηρετήσουν για μια δεκαετία στις υπηρεσίες αυτές (χωρίς δικαίωμα απόσπασης ή μετάταξης). 8. Η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται ομοιογενώς. Πχ. 7 μόρια ανά μήνα για τα πρώτα 5 έτη. Επιπλέον να αναγνωρίζεται μετά την πρόσληψη η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα. 9. Για τις προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου να ισχύουν τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην αποτελούν παράθυρο για ενίσχυση των μορίων ορισμένων κοινωνικών ομάδων εις βάρος άλλων. 10. Να καταργηθεί ο διορισμός και η μοριοδότηση των αθλητών. Ο πρωταθλητισμός δεν εξασφαλίζει ότι οι εν λόγω υπάλληλοι έχουν καλύτερα προσόντα από τους υπόλοιπους. Επιπλέον παραβιάζεται η συνταγματική αρχή των ίδιων ευκαιρειών στο δικαίωμα της εργασίας. Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε να διορίζονται αυτόματα οι αριστούχοι των Πανεπιστημίων.