Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Χριστόπουλος Επαμεινώνδας | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άτομα όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως, οι Υπουργοί, κλπ έχουν τον πρόσθετο λόγο της ασφάλειας. Γι' αυτό θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει πώς είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ. να αντέξει το πρόσθετο βάρος της αλεξίσφαιρης θωράκισης και με τι ταχύτητα διαφυγής θα προστατεύει τον επιβαίνοντα, αφού θα έχει τόσο πρόσθετο βάρος. Από την άλλη μεριά, τόσο πρόσθετο βάρος αλλάζει τη δύναμη της αδράνειας του αυτοκινήτου κι έτσι κινδυνεύουν οι επιβαίνοντες σε στροφές και φρεναρίσματα. Εκτός εάν θεωρείτε ότι τα προαναφερόμενα πρόσωπα δεν χρήζουν πρόσθετης ασφάλειας από αλεξίσφαιρα οχήματα. Σε αυτήν την περίπτωση, βέβαια, θα διακινδυνεύατε να γίνει στην Ελλάδα η δολοφονία ενός επίσημου καλεσμένου αυτής, για παράδειγμα. Νομίζω ότι γι' αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να υπάρχει εξαίρεση και ότι η γενικευμένη ανακοίνωση ήταν επιπόλαιη.