Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 12 Νοεμβρίου 2009, 16:18
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το τεστ δεξιοτήτων αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε ένα δίκαιο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο δεν πρέπει να εφαρμοστεί τουλάχιστον στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν είναι δυνατόν να υποτιμούμε τα Πανεπιστήμια μας πόσο μάλλον Μεταπτυχιακά ή Διδακτορικά που απαιτήθηκαν με θυσίες και κόπους ότι δεν παρέχουν σ’ ένα υποψήφιο τις γνώσεις για να εργαστεί στο δημόσιο. Εκτός αν κάποιος αμφισβητεί τις Πανεπιστημιακές γνώσεις και θέλει να υπάρξουν εξετάσεις για να πιστοποιηθεί πάλι το επίπεδο των υποψηφίων. Όταν μιλάμε για θέση ειδικότητας τι νόημα έχουν οι γενικές γνώσεις αν κάποιος είναι πολύ καλός στο επάγγελμα του. Όπου κρίνεται ότι μια θέση απαιτεί και γενικές γνώσεις ή οτιδήποτε άλλο να γίνονται εξετάσεις καμιά αντίρρηση και να ενεργοποιείται το δικαίωμα αυτό, αλλά ποιος θα το κρίνει αυτό και σε ποιες θέσεις. Πιστεύω λοιπόν ότι ίσως για θέσεις που καταλαμβάνονται από υποψηφίους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ίσως είχε νόημα το τεστ δεξιοτήτων αν θέλει κάποιος υποψήφιος να αποδείξει ότι όντως έχει αρκετές γνώσεις και για διάφορους λόγους δεν συνέχισε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τέλος μετά από τόσες σπουδές (Πτυχία-Μεταπτυχιακά-Διδακτορικά) πόσες εξετάσεις θα δώσουμε στη ζωή μας για να αποδείξουμε το αυτονόητο. Αν κρίνεται ότι για εισπρακτικούς σκοπούς πρέπει να γίνεται το τεστ δεξιοτήτων ας εφαρμοστεί αν όχι νομίζω δεν προσφέρει τίποτα παρά να ακυρώνει κόπους και θυσίες πολλών χρόνων. Το νέο νομοσχέδιο πρέπει να συνυπολογίσει σωστά πολλά πράγματα έτσι ώστε να κινείται στα πλαίσια της αξιοκρατίας. Είναι προτιμότερο να εφαρμόζεται ποιοτική παιδεία στο σχολείο παρά να απαιτείται η γνώση της όταν το σύστημα ευνοεί την εξειδίκευση στη γνώση. Όλα αυτά ενισχύουν την παραπαιδεία και το άγχος εκείνων που αφιέρωσαν τη ζωή τους στην ανώτερη γνώση για ένα καλύτερο αύριο. Είναι προτιμότερο οι νεοδιοριζόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι να μη κερδίζουν την μονιμότητα τους άμεσα αλλά αφού προβληθεί και πιστοποιηθεί η δουλειά τους ακόμη και το επαγγελματικό τους ήθος. Άλλα μάλλον το σύστημα δεν είναι τόσο ώριμο ώστε να κρίνει αξιοκρατικά τους εργαζόμενους. Ευχαριστώ για τη προσοχή και την κατανόηση σας.