• Σχόλιο του χρήστη 'Nontas Kuritios' | 12 Νοεμβρίου 2009, 16:24

    Δεν είναι κατανοητή η σκοπιμότητα της μοριοδότησης των ξένων γλωσσών όσο αφορά τα εξής: 1. Μοριοδοτούνται γενικά ξένες γλώσσες (όπως γερμανικά, ισπανικά, ιταλικά, ρωσικά, κλπ) ανεξάρτητα από τις ανάγκες της διοίκησης. Υπόθεση εργασίας είναι ότι απαραίτητες για τη δημόσια διοίκηση και τις επαφές της με τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι οι δύο βασικές γλώσσες εργασίας αυτών: Αγγλικά ή/και Γαλλικά. 2. Μοριοδοτείται η γνώση ξένων γλωσσών οι οποίες δεν διδάσκονται στο σύστημα της ελληνικής δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. 3. Μοριοδοτείται αθροιστικά η γνώση παραπάνω της μιας ξένης γλώσσας, όταν πρόταση του ΥΠΕΣ είναι να καταργηθεί ακόμα και η μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών. Με βάση τα παραπάνω θα ήταν σκόπιμο: Α. Να οριστεί ως απαραίτητο προσόν η γνώση μόνον μιας από τις γλωσσες εργασίας των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αγγλικά-γαλλικά). Β. Να καταργηθεί η αθροιστική μοριοδότηση περισσότερων της μιας ξένης γλώσσας. Β. Να προβλέπεται μοριοδότηση άλλης ξένης γλώσσας μόνο εφόσον τεκμηριώνεται η ανάγκη για συγκεκριμένη θέση από τον εκάστοτε φορέα. Ευχαριστώ.