Αρχική ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 116 Ρύθμιση μισθολογικών ζητημάτων των μουσικών Ο.Τ.Α.Σχόλιο του χρήστη Πρόκος Πέτρος | 5 Σεπτεμβρίου 2016, 13:07
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόβλεψη για τους Κορυφαίους από πού προκύπτει; Για τις συμφωνικές Ορχήστρες υπάρχει το προηγούμενο των Κρατικών Ορχηστρών, συνεπώς η ρύθμιση πρέπει να λέει ρητά για το Π.Δ. 315/92 και όχι γενικά για τα διεθνή πρότυπα. Όμως για τα υπόλοιπα σύνολα; Υπάρχει κανόνας; Προφανώς και όχι. Άρα για πρώτη φορά στην Ελληνική πραγματικότητα ρυθμίζονται οι Κορυφαίοι στις φιλαρμονικές, τις χορωδίες και άλλα πιθανών μουσικά σχήματα. Είναι πάντως καλλιτεχνική ανάγκη σε κάθε οικογένεια οργάνων να υπάρχει ένας που θα παίζει 1ο όργανο (και τα soli) και θα έχει την καλλιτεχνική εποπτεία και επιμέλεια της ομάδας του. Αυτός θα πρέπει να είναι ο Κορυφαίος Α ανεξάρτητα από τον αριθμό των μελών του μουσικού συνόλου που η διάταξη διαχωρίζει και τιμωρεί τα μικρά σχήματα. Επιπλέον ο Κορυφαίος Β δεν είναι αναπληρωτής του Α όπως εννοεί η ρύθμιση. Θα πρέπει οι υπόλοιποι που παίζουν 1ο όργανο (που έχουν δηλαδή σχεδόν την ίδια δυσκολία με τον Α), να είναι Κορυφαίοι Β. Ακόμα θα πρέπει να είναι Κορυφαίοι Β και όσοι παίζουν μουσικά όργανα των οποίων τα μουσικά μέρη είναι ίδια, όπως είναι τα αλτικόρνα ,ευφώνια ή οι τούμπες. Δεν διαχωρίζονται δηλαδή σε 1α, 2α, 3α, αλλά παίζουν όλοι μέρη όμοιας δυσκολίας και όχι πιο εύκολα ή πιο απλά όπως τα όργανα που τα μέρη τους διαχωρίζονται όπως είναι οι 2ες - 3ες τρομπέτες, τα 2α -3α κλαρινέτα τα 2α - 3α κόρνα κ.α. Τέλος σε κάθε περίπτωση για όλες τις ειδικότητες ευθύνης θα πρέπει να πληρούν το προσοντολόγιο του ΠΔ 476/81. Είναι δυνατόν να γίνει κάποιος Αρχιμουσικός, Εξάρχων ή Κορυφαίος, χωρίς προσόντα; Έτσι θέλετε το Δημόσιο; Ότι δηλώσεις είσαι; Θεωρώ ότι πρόκειται για παράλειψη και όχι για μεθόδευση. Ευχαριστώ Πέτρος Πρόκος, Διευθυντής Φιλαρμονικής Δήμου Χαλκιδέων