• Σχόλιο του χρήστη 'kostas papadopoulos' | 12 Νοεμβρίου 2009, 16:57

    Αξιότομε κύριε υπουργέ, όπως είναι γνωστό στις εξετάσεις ΑΣΕΠ για τον διορισμό εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση προηγούνται έναντι όλων των άλλων οι κάτοχοι πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ και ας γράψουν μόνο την βάση. Το θεωρώ ως μία διάταξη τελείως άστοχη που καταργεί κάθε αίσθημα αξιοκρατίας. Γιατί να προηγείται ένας κάτοχος ΑΣΠΑΙΤΕ που έχει γράψει την βάση στα δύο μαθήματα, από ένα κάτοχο που έχει γράψει πολύ καλύτερα στα παιδαγωγικά και στο μάθημα ειδικότητας. Είναι γνωστό άλλωστε ότι για να περάσεις ΑΣΠΑΙΤΕ θες προσόντα, συνήθως διδακτορικό, για τις πιο πολλές ειδικότητες, δεδομένου των πολύ περιορισμένων αριθμών θέσεων στη σχολή, συνήθως 1 μόνο και μόνο 1 θέση σε κάθε παράρτημα της ΑΣΠΑΙΤΕ για πολολές ειδικότητες. Είναι αδικία ένας ο οποίος θέλει να καταρτιστεί παιδαγωγικά να μην μπορεί, ακόμα και αν είναι κάτοχος μεταπτυχιακού, διότι θα πάρει την θέση ο διδάκτορας. Επιπλέον, ελάχιστότατα ίσως και κανένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις επιστήμες αγωγής δεν δέχεται αποφοίτους μη συναφών με τα παιδαγωγικά σχολών. Θεωρώ ότι σε ένα κράτος δικαίου, οι απόφοιτοι που είναι και παιδαγωγικά καταρτισμένοι θα έπρεπε να είχαν κάποια επιπλέον μόρια στους γραπτούς διαγωνισμούς και όχι να προηγούνται έναντι όλων των άλλων, όντας αυτοί οι άξιοι των άξιοων για να διδάξουν σε ελληνικά σχολεία. Η τουλάχιστον δημιουργείσυε περισσότερες θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Με τη ρύθμιση που ισχύει σήμερα ότι παιδαγωγική κατάρτιση σου δίνει η ΑΣΠΑΙΤΕ, κανένας σχεδόν καθηγητής σε ελληνικά αει/τει δεν είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος, άρα δεν θα έπρεπε να διδάσκει, και ας είναι ικανότατος στην μετάδοση γνώσεων στους φοιτητές. Επιτέλους ας αποδοθεί ένα αίσθημα δικαοσύνης και όχι αποκλεισμού, όσο αφορά τη παιδαγωγική κατάρτιση στους γραπτους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ