Αρχική Τεχνικές Προδιαγραφές έργου ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΠΑΦΗΣ (SINGLE POINT OF CONTACT – S.P.O.C)Άρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Αγγέλης (NetU Consultants Ltd) | 12 Ιανουαρίου 2017, 15:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέρος Β, παράγραφος B.3.4.1.1, σελ. 89 Αναφορικά με τον πίνακα περιεχόμενου της εκπαίδευσης (βλ. Πίνακας 1, σελ. 89) παρατηρούμε τα εξής: Δεν περιλαμβάνεται οποιοδήποτε σεμινάριο εκπαίδευσης Διαχειριστών με αντικείμενο τη διαχείριση του Case Management System. Αντ’ αυτού, περιλαμβάνεται σεμινάριο με θέμα «Διαχείριση Λογισμικού Document Management». Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η διαχείριση εγγράφων αποτελεί μία μόνο από τις λειτουργίες του Case Management System, εισηγούμαστε όπως τροποποιηθεί η προδιαγραφή σε «Διαχείριση Case Management System». Επιπλέον, τα σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών αφορούν συγκεκριμένα θέματα της μεθόδου ITIL (IT Infrastructure Library). Κατ’ επέκταση, δεν περιλαμβάνεται οποιοδήποτε σεμινάριο εκπαίδευσης με αντικείμενο τη χρήση του Case Management System. Εισηγούμαστε όπως τα υφιστάμενα θέματα εκπαίδευσης απαλειφθούν και αντικατασταθούν με σεμινάριο εκπαίδευσης με θέμα «Χρήση Case Management System», ούτως ώστε να παρασχεθεί πλήρης εκπαίδευση στο CMS για τα στελέχη που θα επανδρώνουν το SPOC.