Αρχική Τεχνικές Προδιαγραφές έργου ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΠΑΦΗΣ (SINGLE POINT OF CONTACT – S.P.O.C)Άρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ορσάρης | 13 Ιανουαρίου 2017, 16:05
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
B.3 Αρχιτεκτονική Συστημάτων SPOC Στη σελίδα 83 και συγκεκριμένα στην τελευταία παράγραφο αναφέρεται: «Τα επιμέρους υποσυστήματα της SPOC, που έχουν διακριτό ρόλο, δεν θα πρέπει να αποτελούν single point of failure (αυτό σημαίνει να είναι σε κατάσταση active – active ή/και active-standby).» Για να επιτευχθούν τα απαιτητά επίπεδα διαθεσιμότητας της παραγράφου Β.1.2.4, «Το σύστημα θα πρέπει να είναι διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα/ 7 ημέρες την εβδομάδα/ 365+ ημέρες το χρόνο» θα πρέπει τα συστήματα σε κάθε επίπεδο να είναι active-active, ώστε σε περίπτωσης απώλειας του ενός κόμβου να μην διαμεσολαβεί καμία απώλεια υπηρεσίας έως να σηκωθεί η υπηρεσία στον δεύτερο ή τρίτο κόμβο. Προτείνουμε την απαλοιφή της έκφρασης «ή/και active-standby.» Επιπλέον, με την υλοποίηση active-active τοπολογιών θα διασφαλίζεται παράλληλη εκμετάλλευση πόρων δύο ή περισσότερων κόμβων εξασφαλίζοντας την βέλτιστη δυνατή απόδοση των εφαρμογών και το χαμηλότερο δυνατό χρόνο απόκρισης στους τελικούς χρήστες.