Αρχική Τεχνικές Προδιαγραφές έργου ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΠΑΦΗΣ (SINGLE POINT OF CONTACT – S.P.O.C)Άρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ορσάρης | 13 Ιανουαρίου 2017, 16:11
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πίνακας Συμμόρφωσης Database C.3.5, σελίδα 160 Το παρόν έργο έχει υψηλές απαιτήσεις διαθεσιμότητας και συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο B.1.2.4. απαιτείται το σύστημα «να είναι διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα/ 7 ημέρες την εβδομάδα/ 365+ ημέρες το χρόνο» Μια συνήθης πηγή απώλειας διαθεσιμότητας της βάσης δεδομένων αποτελεί η διόρθωση λαθών, χρηστών ή διαδικασιών, που έχουν τρέξει. Η διόρθωση εσφαλμένων ενεργειών συνήθως απαιτεί χρονοβόρες διαδικασίες επιστροφής των δεδομένων σε πρότερη χρονική στιγμή. Στο χρονικό διάστημα που επανέρχονται τα δεδομένα σε πρόταιρη πρότερη χρονική στιγμή η βάση δεδομένων δεν είναι διαθέσιμη. Προτείνουμε την προσθήκη απαίτησης στο πίνακα συμμόρφωσης C.3.5 που θα περιγράφει δυνατότητες flashback, δηλαδή επιστροφής όλης της βάσης δεδομένων σε πρότερη χρονική στιγμή σε ελάχιστο χρονικό διάστημα χωρίς τη χρονοβόρα χρήση κάποιου φυσικού ή λογικού αντίγραφου ασφαλείας: «Εγγενής δυνατότητα του προσφερόμενου Σ.Δ.Β.Δ. για ορισμό επιθυμητού σημείου (restore point) της βάσης δεδομένων πριν από την εκτέλεση κάποιας batch διαδικασίας και επαναφοράς της βάσης σε αυτό το χρονικό σημείο σε περίπτωση λάθους χωρίς να απαιτούνται backup/restore διαδικασίες»