Αρχική Τεχνικές Προδιαγραφές έργου ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΠΑΦΗΣ (SINGLE POINT OF CONTACT – S.P.O.C)Άρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Antonis Oikonomou | 14 Ιανουαρίου 2017, 15:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παράγραφος B.1.1.1 Σύστημα Διαχείρισης Υποθέσεων (σελ. 56) Το σύνολο των λειτουργιών που αναφέρονται για το Σύστημα Διαχείρισης Υποθέσεων, το οποίο αποτελεί σύμφωνα και με τα αναφερόμενα τη βάση λειτουργίας του λογισμικού του S.P.O.C. (σελ. 54), και συγκεκριμένα όλες οι παρακάτω αναφερόμενες λειτουργίες της σελίδας 56 αποτελούν τα δομικά χαρακτηριστικά ενός Συστήματος Διαχείρισης Εγγράφων (Document Management System): «Αποθήκευσης Δεδομένων», «Δόμησης Αδόμητων Εγγράφων», «Διαχείρισης Αλληλογραφίας», «Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου», «Αναζητήσεις σε Βάσεις Δεδομένων της Ελληνικής Αστυνομίας», «Διασύνδεση με το υποσύστημα ψηφιοποίησης» Ένα επιχειρησιακό Σύστημα Διαχείρισης Εγγράφων (Document Management System), καλύπτει ακόμη και με απλές παραμετροποιήσεις (“out of the box”) όλα τα αναφερόμενα και περιγραφόμενα χαρακτηριστικά της παραγράφου Β.1.1.1, στις περιοχές της διαχείρισης εγγράφων και συγκεκριμένα τις ζητούμενες λειτουργίες αποθήκευσης εγγράφων και δεδομένων, δομημένων και αδόμητων, εφαρμογής ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου, αναζήτησης (συμπεριλαμβανομένου και full text search), διαχείρισης αλληλογραφίας και εγγράφων, διαχείριση υποθέσεων, διαχείρισης χρηστών, ροών εργασίας, ελέγχου σε τρίτες/εξωτερικές πηγές όπως π.χ. σε βάσεις δεδομένων, παραγωγή στατιστικών, φιλικό και παραμετροποιήσιμο/προσωποποιήσιμο περιβάλλον, πιστοποιήσεις με τα λοιπά στοιχεία της υποδομής, προτυποποιημένη και αποδεδειγμένη επεκτασιμότητα, προσαρμοστικότητα, αποδοτικότητα και αξιοπιστία, αλλά και άλλες που δεν αναφέρονται ή αναλύονται ως όφειλαν, όπως ενδεικτικά: • Ασφάλεια • Υποστήριξη Ψηφιακών Υπογραφών • Δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των χρηστών του • Ολοκλήρωση με εφαρμογές desktop • Προτυποποιημένη διαλειτουργικότητα προς τρίτα συστήματα • Έτοιμες διεπαφές ολοκλήρωσης από τρίτα συστήματα • Προτυποποιημένη επιχειρησιακή αναζήτηση σε εξωτερικά συστήματα σε διαφορετικές πηγές, με δυνατότητα προεπισκόπησης αποτελεσμάτων, ειδοποίηση για αλλαγές κλπ. • Δυνατότητα προσωποποίησης από τους ίδιους τους χρήστες του συστήματος • Πλήρες σύστημα Επιχειρησιακής Ευφυίας • Προτυποποιημένες ροές εργασίας και δυνατότητα δημιουργίας ροών χωρίς χρήση κώδικα από τους χρήστες του συστήματος • Κ.α. Είναι προφανές ότι για να προμηθευτεί η Υπηρεσία σας μια πραγματικά αποδοτική και επεκτάσιμη λύση, με μειωμένο κόστος ανάπτυξης και συντήρησης, χωρίς εξαρτήσεις από συγκεκριμένους αναδόχους, θα πρέπει να συμπεριλάβει στους Πίνακες Συμμόρφωσης του Διαγωνισμού συγκεκριμένες απαιτήσεις για έτοιμη λύση Διαχείρισης (και Διακίνησης) Εγγράφων. Εξάλλου, στον Διαγωνισμό ζητούνται και προδιαγράφονται αναλυτικά βοηθητικά και υποστηρικτικά λογισμικά όπως τα λογισμικά virtualization, RDBMS, application server κ.ο.κ, τα οποία ελάχιστα θα επηρεάσουν την επιτυχή υλοποίηση και λειτουργία της δομικής μονάδας της νέας υποδομής, που θα αποτελέσει «τη βασική υποδομή διαχείρισης και δρομολόγησης εγγράφων για όλους τους διαύλους επικοινωνίας της Διεύθυνσης» (σελ. 54 Τεύχους Προκήρυξης).