Αρχική Τεχνικές Προδιαγραφές έργου «Έξυπνη Αστυνόμευση – Smart Policing»Άρθρο 01 – Τεχνικές Προδιαγραφές έργου «Έξυπνη Αστυνόμευση – Smart Policing»Σχόλιο του χρήστη Space Hellas | 17 Μαρτίου 2017, 12:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενότητα Β.6.1 Ελάχιστη εμπειρία της προτεινόμενης τεχνικής λύσης της εταιρείας – προηγούμενη εμπειρία Αναδόχου, σελ. 53/152: Στο σημείο γ των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής αναφέρεται το εξής: γ) Ο υποψήφιος ανάδοχος ή εταιρεία/ες που συμμετέχει/ουν στο σχήμα του υποψηφίου αναδόχου, θα πρέπει να έχει υλοποιήσει έργο που περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση κινητών τηλεφώνων πελάτη-αποδέκτη για τουλάχιστο 500 συσκευές, μέσω ειδικών mobile εφαρμογών που αναπτύχθηκαν για την εξυπηρέτησή του. Παρακαλούμε να διευκρινιστεί εάν η απαίτηση αυτή αφορά το αντικείμενο των λογισμικών-εφαρμογών φορητών συσκευών (mobile applications) ή κάποια εφαρμογή διαχείρισης έξυπνων φορητών συσκευών (Enterprise Mobility Management). Ενότητα Β.6.1 Ελάχιστη εμπειρία της προτεινόμενης τεχνικής λύσης της εταιρείας – προηγούμενη εμπειρία Αναδόχου, σελ. 54/152: Ζητείται να συμπεριληφθούν στην ομάδα έργου τουλάχιστον τέσσερις (04) εκπαιδευτές οι οποίοι θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον τριετή (3ετή) επαγγελματική εμπειρία στην εκπαίδευση και να είναι πιστοποιημένοι συνεργάτες-εκπαιδευτές των επιμέρους κατασκευαστών (vendors) εξοπλισμού και λογισμικού (Certified Learning Partners). Το παρόν έργο είναι πολύπλοκο και περιλαμβάνει πολλά επιμέρους αντικείμενα κι επειδή η εμπειρία μας από πρόσφατους διαγωνισμούς τόσο του Φορέα σας όσο κι άλλων Φορέων μας έχει αποδείξει ότι η αναζήτηση κι η εύρεση τέτοιων ατόμων είναι ιδιαίτερα δυσχερής και ανεβάζουν το κόστος του έργου δραματικά, προτείνεται να μη συμπεριληφθεί τέτοιος όρος στο τεύχος της διακήρυξης. Εξάλλου, τη δυνατότητα παροχής τέτοιων υπηρεσιών διαθέτουν ελάχιστες εταιρείες στην αγορά με αποτέλεσμα να αποκτούν σαφές προβάδισμα, δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, αφού οι υπόλοιπες εταιρείες θα χρειαστεί να καταφύγουν σε συνεργασία με πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα, με το αντίστοιχο, φυσικά, κόστος. Ως εκ τούτου, προτείνεται οι εκπαιδεύσεις να πραγματοποιούνται από άτομα με εξειδίκευση και πιστοποιήσεις από τους κατασκευαστές στα αντίστοιχα αντικείμενα που καλούνται να εκπαιδεύσουν, για όσα αντικείμενα υπάρχουν οι σχετικές πιστοποιήσεις. Ενότητα Β.11 Κατακύρωση αποτελεσμάτων διαγωνισμού – Σύναψη Σύμβασης: Στην εν λόγω παράγραφο προτείνεται η κατάταξη των προσφορών να γίνει με τον συγκεκριμένο τύπο που αναφέρεται στη σελίδα 67/152 του τεύχους τεχνικών προδιαγραφών της παρούσας διαβούλευσης (Λ=Συγκριτική τιμή/Συγκριτική Βαθμολογία). Το παρόν έργο αποτελείται από πολλά και διαφορετικά αντικείμενα τα οποία το καθιστούν ένα Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, ενδεικτικά αναφέρουμε τα κύρια τμήματα του έργου: Προμήθεια H/W & System S/W, Προμήθεια εξειδικευμένων Λογισμικών Εφαρμογών, Ανάπτυξη Εφαρμογών Λογισμικού, Προμήθεια ειδικών φορητών συσκευών, Προμήθεια εξειδικευμένων δικτυακών συσκευών, Υπηρεσίες Εκπαίδευσης επί όλων των αντικειμένων του έργου, Υπηρεσίες διασύνδεσης με υφιστάμενα συστήματα της ΕΛΑΣ. Επομένως το παρόν έργο διακρίνεται από υψηλό βαθμό δυσκολίας με μεγάλη πολυπλοκότητα στην υλοποίηση και στο integration των ζητούμενων αντικειμένων κι υπηρεσιών. Ως εκ τούτου προτείνουμε η κατάταξη των προσφορών να υλοποιηθεί με τον ακόλουθο τύπο: (π.χ.: ΤΒΑ = 100*[(ΣΤΟ*Σ1)+(ΣΟΠ*Σ2)] όπου ΤΒΑ ο τελικός βαθμός αξιολόγησης, ΣΤΟ η συνολική βαθμολογία της τεχνικής προσφοράς και ΣΟΠ η συνολική βαθμολογία της οικονομικής προσφοράς) Με τη χρήση του προτεινόμενου τύπου αξιολόγησης θα δοθεί η δυνατότητα στην Αναθέτουσα Αρχή να αξιολογήσει με ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα τις προσφερόμενες τεχνικές λύσεις των συμμετεχόντων και να εξασφαλίσει την βέλτιστη λειτουργικότητα του ολοκληρωμένου συστήματος. Εξάλλου ο εν λόγω τύπος έχει χρησιμοποιηθεί πολλάκις σε έργα αντίστοιχου μεγέθους και πολυπλοκότητας τα οποία ήταν Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα και ζητούσαν να παραδοθεί μία turn-key λύση. Παραθέτουμε επίσης και τη σχετική νομολογία από έγγραφο το οποίο έχει επιμεληθεί από την ΕΑΑΔΗΣΥ και είναι αναρτημένο στο επίσημο διαδικτυακό της τόπο (Σχετικό Έγγραφο: «Υπόδειγμα Διακήρυξης για Συμβάσεις Προμηθειών): "Από το συνδυασμό των άρθρων 86 παρ. 13 τελ. Εδάφιο, 90 παρ. 4 του ν. 4412/2016 καθώς και του τυποποιημένου εντύπου 2 Παραρτήματος ΙΙ (Προκήρυξη σύμβασης), παρ.ΙΙ.2.5 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1986 της Επιτροπής (L 296), προκύπτει η δυνατότητα στάθμισης / βαρύτητας μεταξύ τεχνικής (κριτηρίων ποιότητας) – οικονομικής προσφοράς (τιμής-κόστους)."