• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 12 Νοεμβρίου 2009, 17:52

    Τίτλος Άρθρου: » Επανακαθορισμός εμπειρίας για διορισμό ή πρόσληψη προσωπικού». Ας μιλήσουμε λίγο και για το τομέα προσλήψεων στη εκπαίδευση και συγκεκριμένα στο κλάδο της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. Είμαι πτυχιούχος πληροφορικής ΑΕΙ και εδω και 4 χρόνια ωρομίσθια εκπαιδευτικός Πληροφορικής. Μα τι επικρατεί σε αυτό το κλάδο;;;;; Σε λίγο όσοι έχουν ECDL θα μπορούν να διδάξουν Πληροφορική στα σχολεία. Κάθε χρόνο στο κλάδο μας όλο και μια νέα σχολή προστίθεται…τι θα γίνει επιτέλους;;;; Επειδή έχουν κάνει κάποιο μάθημα πληροφορικής σημαίνει οτι μπορούν να διδάξουν; Και εγω είχα και μαθηματικά και φυσική στη σχολή, αυτο σημαίνει οτι μπορώ να γίνω φυσικός και μαθηματικός;;; Ότι ΤΕΙ τεχνολογικού περιεχομένου υπάρχει είναι στο κλάδο μας…χαμος ..ΑΕΙ, ΤΕΙ όλοι στο κλάδο να διδάξουν πληροφορική. Καμία αξιοκρατία πτυχίου…. Τα τελευταία χρόνια έχουμε και τη παιδαγωγική κατάρτιση που για να μας εντάξουν στο πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ ή μεν πτυχιούχοι ΑΕΙ πρέπει να έχουν και διδακτορικό ή δε πτυχιούχοι ΤΕΙ αξιολογούνται ξεχωριστα. Γιατί;;;;;;; Την ίδια θέση δεν θέλουμε;;; Γιατι ξαφνικά ενα πανεπιστήμιο απο το Πειραιά έχει παιδαγωγική κατάρτιση και εγω που διδάσκω εδω και 4 χρόνια δεν είμαι τίποτα;;;;; Ας γίνει επιτέλους ενας αξιοκρατικός διαχωρισμός …και ας μου απαντήσει κάποιος γιατί εμείς οι πτυχιούχοι ΑΕΙ βρισκόμαστε πολύ πιο κάτω στο πίνακα απο τους περισσοτερους απόφοιτους ΤΕΙ ή απο σχολές που περιέχουν απλά τη λέξη τεχνολογία ή ψηφιακά ή δεν ξέρω τι άλλο; Αναμένω απάντησή σας!