Αρχική Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώραςΆρθρο 04 – Αρμοδιότητες των ΔήμωνΣχόλιο του χρήστη ΤΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | 8 Φεβρουαρίου 2018, 11:48
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρμοδιότητα των Δήμων θα πρέπει να είναι και η διεξαγωγή διαγωνιστικών διαδικασιών για την ανάθεση των προγραμμάτων πρόληψης-μείωσης αποβλήτων και των γενικότερων μέτρων για την ορθή διαχείριση αυτών. Θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστό Τμήμα σε κάθε Δήμο, το οποίο θα στελεχώνεται από έμπειρο επιστημονικό προσωπικό (πχ. Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Χημικοί, Περιβαλλοντολόγοι, Γεωπόνοι, Γεωλόγοι κτλ), μόνιμης απασχόλησης, το οποίο θα έχει ως αποκλειστικό αντικείμενο την ορθή διαχείριση των αποβλήτων. Στην παράγραφο 1 σημείο στ να μην αποκλειστούν οι ιδιωτικές εγκαταστάσεις έως την υλοποίηση των ΣΔΙΤ. Στην παραγράφο 1 σημεία η και ι, κύριοι των έργων θα πρέπει να είναι οι ΦΟΣΔΑ εφόσον τα έργα εξυπηρετούν άνω του ενός Δήμου. Στην παράγραφο 1 σημεία ιδ και ιστ, δε γίνεται αναφορά για ιδιωτικές εταιρείες.