• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχία' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:53

    Κύριε Πρωθυπουργέ και κύριε Υπουργέ, Αρχικά θα ήθελα να σας συγχαρω για τις γενικότερες προσπάθειες που καταβάλλετε προκειμένου να εξασφαλίσετε μεγαλύτερη διαφάνεια στην χώρα μας συμπεριλαμβανομένου και τις προσλήψεις για το Δημόσιο. Ομολογώ ότι αρχικά ήμουν λίγο δύσπιστη ως προς τις προεκλογικές σας υποσχέσεις. Προς μεγάλη μου όμως χαρά σας βλέπω ότι τις υλοποιείτε, στο βαθμό που σας είναι εφικτό. Σε ότι αφορά το νέο νομοσχέδιο για την μοριοδότηση μέσω ΑΣΕΠ θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής: 1) Θεωρώ πολύ αξιοκρατική την κατάργηση της προσαύξησης κατά 50% , καθώς με αυτό το τρόπο παύει η άδικη μοριοδότηση με επιπλέον 210 μόρια όσων είχαν γνωριμίες και είχαν εργαστεί με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή μέσω stage στο δημόσιο. Αξίζει να επισημάνουμε ότι τα μόριο αυτά ήταν πολύ καθοριστικά και ότι στην ουσία διορίζονταν όσοι τα κατείχαν. Με λύπη σας αναφέρω ότι πολλοί γνωστοί μου διορίστηκαν με αυτό τον τρόπο έναντι άλλων με περισσότερα προσόντα που έμεναν εκτός. 2) Θεωρώ θετική την μοριοδότηση 110 x προπτυχιακό τίτλο σπουδών, καθώς αναγνωρίζει τις προσπάθειες όσων απόκτησαν το πτυχίο με καλό βαθμό. Ωστόσο αυτό περιέχει την αδικία μη αξιολόγησης της σχολής από την οποία προήλθε ο τίτλος σπουδών. Ίσως αυτό θα μπορούσε να συνυπολογιστεί με κάποιο τρόπο ο αριθμός μαθημάτων της κάθε σχολής. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι θεωρώ αστεία τους ισχυρισμούς ορισμένων για "αγορασμένα" πτυχία. 3) Θεωρώ θετική την αύξηση της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών. Ισχυρισμοί ότι μεταπτυχιακά και διδακτορικά απαιτούν χρήματα και επομένως είναι άδικη η μοριοδότηση τους θεωρώ ότι είναι αβάσιμοι, καθώς υπάρχουν ιδρύματα στα οποία τα μεταπτυχιακά είναι άνευ διδάκτρων, πχ πολυτεχνείο. 4) Θεωρώ αρνητική την κατάργηση των παραπάνω από ένα τίτλων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών. Δεν είναι δυνατόν ο δημόσιος τομέας να μην αναγνωρίζει τις γνώσεις όσων κατέχουν παραπάνω από ένα τίτλων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών και να προωθεί τον διορισμό λιγότερο μορφωμένων υπαλλήλων. Εξάλλου η κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αποτελεί ένα δείγμα διάθεσης για μάθηση και εργατικότητας που είναι κάτι που σίγουρα ο δημόσιος τομέας χρειάζεται. 5) θεωρώ αρνητική την κατάργηση της αξιολόγησης της σχετικότητας του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με την προκηρυσσόμενη θέση. 6) Θεωρώ αρνητική την προσαύξηση της βαρύτητας του τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ, καθώς δεν εξετάζει τις γνώσεις του υποψηφίου σχετικά με το αντικείμενο σπουδών του. 7) Θεωρώ θετική τη μη προσαύξηση της μοριοδότησης για τις ξένες γλώσσες καθώς ελάχιστα αξιοποιούνται οι ξένες γλώσσες στο δημόσιο τομές. Σε θέσεις στις οποίες οι ξένες γλώσσες μπορεί να αποτελούν σημαντικό προσόν θα μπορούσε να ορίζεται κατά περίπτωση σχετική προσάυξηση. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων που διαβάσατε το σχόλιο. Ευτυχία