• Σχόλιο του χρήστη 'νικος ιωαννίδης' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:16

    ΜΠΡΑΒΟ! ΟΜΩΣ: 1. Αποτελεί μεγάλο κενό στην προσπάθεια για επιλογή των καταλληλότερων, η ισοπεδωτική πριμοδότηση του πτυχίου και του βαθμού του, καθώς και των μεταπτυχιακών. Ούτε όλες οι σχολές, ούτε όλα τα μεταπτυχιακά έχουν ίδιο βαθμό δυσκολίας. Υπάρχουν διδακτορικά σχολών που είναι ευκολότερα από πρώτα πτυχία άλλων σχολών, υπάρχουν σχολές που γράφουν άλλοι στις εξετάσεις αντί για σένα, κ.ο.κ. Επί πλέον επί χρόνια η Διεθνής Παν/μιακή Κοινότητα αδυνατεί να συμφωνήσει σε ένα ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ σύστημα αξιολόγησης των Παν/μίων, ωστόσο όλοι συμφωνούν ότι θα προτιμούσανε απόφοιτο του Princeton με βαθμό 5 1/2, από απόφοιτο π.χ. Θεολογικής με 10. Προκειμένου να αποφευχθεί ο εν λόγω σκόπελος, διεθνώς αποδίδεται μεν μία κάποια σημασία στις εγκύκλιες σπουδές, αλλά ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΤΑ 3 ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΚΕΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΑΙΡΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ: Α)ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ Β)ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΔΙΚΩΝ (ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ) ΓΝΩΣΕΩΝ Γ)ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ-ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2. Σχετικά με την εμπειρία, είναι σωστή η κατεύθυνση μείωσης του συντελεστή βαρύτητας, κυρίως για να μην ξεκινάει από καλύτερη βάση κάποιος ο οποίος έχει υπάρξει 15 π.χ. χρόνια ΚΑΚΟΣ δημόσιος υπάλληλος. Ωστόσο σε αντιστάθμισμα θα είναι χρήσιμη η πριμοδότηση ΑΠΟΔΕΙΞΙΜΩΝ επιτευγμάτων του υποψηφίου σε προγενέστερες θέσεις εργασίας ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ