• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΦΤΣΟΠΟΥΛΟΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:20

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Γιατί στους ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ δε μοριοδοτούνται οι ξένες γλώσσες σε αντίθεση με τους αντίστοιχους με σειρά προτεραιότητας; Προς τι αυτή η διάκριση; Τραγική παράλειψη που πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα. 2. Οι ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ-ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ-ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ στην καλύτερη περίπτωση θα έπρεπε να μοριοδοτούνται ελαφρώς και όχι να συμμετέχουν στο διαγωνισμό με ποσόστωση. Ουσιαστικά «διαγωνίζονται» μόνοι τους(πολλές φορές με σημαντικά περιορισμένα προσόντα) καλύπτοντας πολύ μεγάλο αριθμό των θέσεων που προκηρύσσονται σε βάρος όλων των υπολοίπων. 3. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ στους διαγωνισμούς με σειρά προτεραιότητας μοριοδοτείται ως εξής: Οι πρώτοι 12 μήνες με 60 μόρια (12Χ5) Οι επόμενοι 12 μήνες με 84 μόρια (12Χ7) Οι επόμενοι 12 μήνες με 108 μόρια (12Χ9) Οι επόμενοι 12 μήνες με 96 μόρια (12Χ8) Οι επόμενοι 12 μήνες με 60μόρια (12Χ5) Δηλαδή σύνολο μορίων για 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας = 408 μόρια. Αν αναλογισθούμε ότι τα μόρια αυτά αντιστοιχούν περίπου σε 6 τίτλους γλωσσομάθειας επιπέδου PROFICIENCY (6X70=420) τότε πιστεύω να συμφωνήσουμε ότι είναι επιβεβλημένος ο τριπλασιασμός της μοριοδότησης του αντίστοιχου τίτλου (3Χ70) και η διαμόρφωσή του σε τουλάχιστον 210 μόρια, ώστε να ανταποκρίνεται κατ’ ελάχιστον στο χρόνο, τον κόπο και τα έξοδα απόκτησής του. 4. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΟΣ. Δεν είναι προσόν, ούτε τίτλος σπουδών να είσαι δημότης. 5. TEST ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Η μοριοδότηση Χ 4 είναι άδικη και υπερβολική. Ειδικά γι’αυτούς που δε συμμετείχαν στον περυσινό διαγωνισμό (όχι με δική τους θέληση, π.χ σπουδές στο εξωτερικό) Εξισώνει σε επίπεδο μοριοδότησης τη διαδικασία απόκτησης διδακτορικού και αυτό φαντάζει εξωπραγματικό. Ενισχύει επίσης την παραπαιδεία και φυσικά στο μέλλον θα αμφισβητηθεί έντονα το αδιάβλητο της διαδικασίας, ένεκα εμπλοκής των φροντιστηρίων και υπονοιών για διαρροές προς αυτά. Ο συντελεστής βαρύτητας να περιορισθεί το πολύ σε 2 και όχι 4!! Άλλωστε πρόκειται για ένα απλό test γενικών γνώσεων και αόριστων δεξιοτήτων. Ένα πολύ καλό και εφικτό test δεξιοτήτων με βαθμολογία 85 μοριοδοτείται με 340 μόρια (85Χ4). Ισοδυναμεί δηλαδή με ένα Μεταπτυχιακό (200 μόρια) και δύο τίτλους γλωσσομάθειας επιπέδου PROFICIENCY (2X70). Αποθέωση της υπερβολής!!! Εφόσον όμως το αρμόδιο Υπουργείο επιμείνει να δίνει τόση βαρύτητα στο εν λόγω test θα πρέπει να δρομολογήσει την πραγματοποίησή του τουλάχιστον κάθε χρόνο. Πρώτη δε προτεραιότητα εκ μέρους του ΑΣΕΠ θα πρέπει να είναι η άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για το εν λόγω test. Ευχές για εποικοδομητική και προπάντων δίκαιη συνέχεια!!! Σταύρος Λαφτσόπουλος