• Σχόλιο του χρήστη 'Αθηνά Ρ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:42

    καλησπέρα και από εμένα, Εγώ νομίζω πως πρέπει να στηριχθούν περισσότερο οι κατέχοντες τίτλων σπουδών και μάλιστα να αναθεωρηθούν τα μόρια που αντιστοιχούν σε αυτούς. Πολύ απλά,η εμπειρία έχει τα όριά της. Το να ξέρω κάτι είναι σχετικό,γιατί μπορεί να το ξέρω με κάποιον "μπακάλικο" τρόπο(π.χ. όλοι ξέρουν να γράφουν κείμενο στο Word, αλλά δε σημαίνει ότι είναι γνώστες του Office). Από προσωπική εμπειρία έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως όταν έχεις σπουδάσει το αντικείμενό σου, ακόμη και αν δεν έχεις ασχοληθεί με ένα συγκεκριμένο τομέα, μπορείς εύκολα να μάθεις και να προσαρμοστείς λόγω του μορφωτικού υπόβαθρού σου. Και στην τελική, όσοι έχουν εμπειρία πόσο πιθανό είναι να κάνουν ακριβώς τα ίδια στο δημόσιο? Από όσα ξέρω ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΗ!!! Και αυτό το "50-50%" πάλι ύποπτο είναι...γιατί πολύ απλά στις περισσότερες προκηρύξεις βλέπεις το εξής: ένα υπουργείο ψάχνει τρεις π.χ. ΠΕ πληροφορικής και αντί να πει θα πάρω 2 με εμπειρία και 1 χωρίς, τι κάνει? Με το σκεπτικό ότι ανήκουν σε διαφορετικές υπηρεσίες(του ίδιου υπουργείου και του ίδιου νομού!!!!) τις θεωρεί 3 διακριτές θέσεις και ζητά και στις 3 εμπειρία. Αν δε με πιστεύετε δείτε την 6Κ/2009 στη σελίδα του ΑΣΕΠ. Κανένα άτομο χωρίς εμπειρία!! Κάποιος ανέφερε ότι έτσι αδικούνται όσοι δεν είναι προνομιούχοι γιατί δεν είχαν στήριξη για περαιτέρω σπουδές. Ίσως, αλλά με την ίδια λογική, το παιδί που σπούδασε αλλά δούλευε παράλληλα σερβιτόρος ή οτιδήποτε άλλο και γι' αυτό άργησε να αποφοιτήσει δεν αδικείται? Υπενθυμίζω ότι εμπειρία προσμετράται μετά την απόκτηση πτυχίου. Αυτό το άτομο, καθυστέρησε να γίνει επαγγελματίας κάνοντας δουλειές του ποδαριού για να έχει ένα επιπλέον τυπικό προσόν σπουδάζοντας. Και επειδή κάνω μεταπτυχιακό σας πληροφορώ ότι το 95% είναι μη προνομιούχοι. Μη σχολιάσω τέλος ότι η εμπειρία μπορεί να είναι εντελώς πλασματική, αφού μπορεί κανείς να "δουλεύει" ως ελεύθερος επαγγελματίας και να κόβει σε γνωστούς του τιμολόγια που αποδεικνύουν εμπειρία που δεν υφίσταται. Τέλος, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας και σε ένα άλλο θέμα: Γιατί παίρνουμε μόρια ανάλογα με το βαθμό μας στο πρώτο πτυχίο, ενώ στο μεταπτυχιακό δίνονται 150 στάνταρ? Και γιατί τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά που αποτελούν εξειδίκευση και επομένως ίσως είναι και πιο σημαντική απόδειξη γνώσεων δεν παίρνουν ούτε τα μισά μόρια από αυτά του 1ου πτυχίου?