• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Γαλάνης' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:31

    Κύριε Υπουργέ, Σχολιάζοντας και εγώ το σχέδιο Νόμου θα ήθελα να επισημάνω κάποια σημεία. α. Η μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων. Λύσεις υπάρχουν και είναι προφανείς όπως η δημιουργία μίας βάσης δεδομένων με τα μόρια του καθενός και η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, η παραπάνω ενίσχυση με προσωπικό του ΑΣΕΠ, αλλά και η έκδοση μίας μόνο προκήρυξης άνα έτος. Μπορεί να συγκεντρώνονται τα αιτήματα όλων των υπαγόμενων στον Νόμο φορέων και να εκδίδεται μία προκήρυξη. Αυτό θα έχει ως συνέπεια εκτός της συντόμευσης της διαδικασίας και την αποφυγή ενός υποψήφιου να είναι επιτυχών σε 2 ή και 3 προκηρύξεις. (πχ 8Κ/08, 3Κ/08, 6Κ/07). β. Συμφωνώ και επαυξάνω ότι ο νόμος πρέπει να φτιαχτεί εξ' ολοκλήρου από την αρχή και να μην είναι τροποποιήσεις παλαιοτέρων. και τέλος θα ήθελα να σχολιάσω το τεστ δεξιοτήτων. Απ' όσο γνωρίζω το τεστ δημιουργήθηκε ως αντιστάθμισμα στην λαίλαπα των συνεντεύξεων και κατά την γνώμη μου ήταν ένα μέτρο προς την σωστή κατεύθυνση. Τώρα όμως με την κατάργηση της συνέντευξης δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης του τεστ. Δεν μπορώ ναν δεχτώ ότι απόφοιτοι 3βάθμιας, 2βάθμιας ή και υποχρεωτικής εκπσης δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε είναι λάθος το σύστημα εκπσης και όχι ο νόμος για τις προσλήψεις. Παρόλα αυτά και πάλι δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν, με ευκαιρία του τεστ, δεν ανθούσε η παραπαιδεία (πάλι). Αν κάνετε μία έρευνα θα διαπιστώσετε ότι πάρα πολλά φροντιστήρια επενδύσανε στο τεστ, κάποια μάλιστα εκδώσανε και βιβλία. Ένας ακόμη λόγος είναι τα χρήματα που θα χρειαστούν για την υλοποίηση του τεστ κάθε 2 χρόνια και τα οποία χρήματα θα είναι ή από την τσέπη του κράτους ή από τους υποψηφίους. Κι στις 2 περιπτώσεις και ζώντας σε καιρούς οικονομικής κρίσης, κατακριτέο. Μή βλέποντας λοιπόν την ουσιαστική χρησιμότητα (ένα ακόμα κριτήριο) και ταυτόχρονα επιδοτούμε την παραπαιδεία θα προτιμούσα να εξαιρεθεί το τεστ από την μοριοδότηση. Με σεβασμό