Αρχική Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ΤουρισμούΆρθρο 12 – Ρύθμιση θεμάτων ψήφισης προϋπολογισμού ΟΤΑ α’ και β’ βαθμούΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Καλλιαντάσης | 31 Ιουλίου 2019, 18:19
1) Θεωρώ ότι είναι σωστή η διάταξη ότι " Οι εναλλακτικές προτάσεις συνοδεύονται από αιτιολογική έκθεση και εισήγηση της οικονομικής υπηρεσίας του δήμου", γιατί έτσι εξασφαλίζεται η τήρηση των κριτηρίων της ΚΥΑ περί προυπολογισμού των δήμων και των σχετικών διατάξεων περί προυπολογισμού, με την παρατήρηση ότι συσσωρεύεται υπερβολικός όγκος εργασίας στις υπηρεσίες και στον Π.Ο.Υ. 2)"...Αν καμία πρόταση δεν συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών του δημοτικού συμβουλίου, τότε η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται μεταξύ των δύο πρώτων σε ψήφους προτάσεων και θεωρείται εγκεκριμένη η πρόταση που λάβει τις περισσότερες ψήφους επί των παρόντων.». Η συγκεκριμμένη διάταξη εμπεριέχει την περίπτωση "πολιτικής σύμπραξης" των παρατάξεων της μειοψηφίας με αποτέλεσμα να μην ψηφίζεται ο προυπολογισμός της παράταξης του δημάρχου. Το ερώτημα (νομικό)είναι πως μπορεί να ξεπερασθούν τα συνταγματικά κωλύμματα ή η υπερνομοθετική ισχύς του ΕΧΤΑ; Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αντιμετωπισθεί το συγκεκριμμένο ζήτημα. Οσοι ζούμε απο κοντά τις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων θεωρούμε βέβαιες τις "πολιτικές συμπράξεις" με οτι μπορεί να σημαίνει αυτό για την λειτουργία των δήμων 3)Εχουν θεσμοθετηθεί υπερβολικές ευθύνες στο πρόσωπο του ΠΟΥ, ας θεσμοθετηθούν και κάποια κίνητρα