Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Τούντας | 19 Οκτωβρίου 2009, 18:40
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι ένας "χαμηλόβαθμος Δημοσίου, κινούμενος με ιδιωτικό αυτοκίνητο κατά την υπηρεσία". Μερικές απόψεις και ερωτήσεις προς σκέψη: Θεωρώ λαϊκίστικη έως τραγική την άποψη, οι υπουργοί και "υψηλόβαθμοι" να κινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για το άν χρειάζεται να μετακινούνται υπάλληλοι με κρατικό αυτοκίνητο, ας μήν ξεχνάμε ότι, Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και ότι η συγκοινωνία στην επαρχία είναι σχεδόν προϊστορική από άποψη δρομολογίων. Κάποιοι "χαμηλόβαθμοι" κινούνται με οδηγό επειδή τους απαγορεύεται να οδηγήσουν οι ίδιοι το κρατικό όχημα, ακόμη κι αν έχουν επαγγελματικό δίπλωμα. Εάν χρησιμοποιήσουν το δικό τους αυτοκίνητο, είναι σχεδόν πάντα "ακάλυπτοι" από την υπηρεσία σε περίπτωση ατυχήματος. Άσε που για να πάρουν το αντίτιμο της βενζίνης είναι αναγκασμένοι να δίνουν μάχη μέχρι να αηδιάσουν και να μην το ξαναχρησιμοποιήσουν για υπηρεσιακούς λόγους. Τα κρατικά οχήματα "πάσχουν" από την έλλειψη καθημερινής μικροσυντήρησης που έκαναν οι παλαιότεροι οδηγοί στα οχήματα, με αποτέλεσμα οι μικρές βλάβες να γίνονται γρήγορα μεγάλες και με μεγάλο κόστος. Κάποιο κίνητρο προς τους οδηγούς "μη παρουσίασης βλαβών" θα οφελούσε πρώτα απ' όλα τον κρατικό προϋπολογισμό. Από την άλλη: Η αιτιολόγηση για την αναγκαιότητα κατοχής άνω των 5 οχημάτων θα πρέπει να δημοσιεύεται , καθώς και το σκεπτικό των εγκρίσεων!! Αλλιώς, θα γίνει κανόνας η εξαίρεση. Δεν μπορώ παρά να συγχαρώ και να συνταχθώ με την πρόταση για αυτοκίνητα 1400 και 1600 κυβικών! Περιμένω κι εδώ να μην υπάρξουν εξαιρέσεις. Για τα αυτοκίνητα άνω των 1600 κ. που υπάρχουν στις υπηρεσίες, θα πρέπει είτε να εκποιηθούν μέσω ΟΔΔΥ είτε με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς νομαρχιακού επιπέδου, δημοσιευμένους σε ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ εφημερίδες και όχι σε ευκαιριακές τοπικές που τις διαβάζουν 10-20 άτομα. Όμως , γιατί τόση βιασύνη για "πράσινα αυτοκίνητα"; Για τους γνωρίζοντες, η "πράσινη πολιτική" έχει διπλάσιο τουλάχιστον κόστος από την "κανονική". Ας μην βαυκαλιζόμαστε ότι τα "πράσινα" αυτοκίνητα θα έχουν οικονομικό όφελος για την χώρα. Όπως δεν έχουν και οι λεγόμενες "οικονομικές" λάμπες, συνυπολογιζομένων των φθορών. (Ενδεχόμενα, αυτές να έχουν κάποιο απειροελάχιστο όφελος, ανάλογα από τις παραδοχές του καθενός) Ας μην πέρνουν φόρα οι ιθύνοντες. Δεν είμαστε διατεθιμένοι να πληρώνουμε τον διπλάσιο λογαριασμό ΔΕΗ, το διπλάσιο τελικά κόστος για τις μεταφορές, το διπλάσιο κόστος παραγωγής, την μείωση δηλαδή κατά 30% τουλάχιστον των αποδοχών μας. Όταν αναπτυχθούμε στο επίπεδο της Γερμανίας, ας το ξανασκεφτούμε. Προς το παρόν, η αναγκαιότητα για πράσινα αυτοκίνητα στην ΧΩΡΑ μας, μου φαίνεται σαν αναγκαιότητα για πράσινα άλογα.