• Σχόλιο του χρήστη 'Nikolaos Tremis' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:39

    Παρατηρώ ότι πράγματι κάποιοι διαβάζουν αυτά όλα τα σχόλια αφού ορισμένα απαντώνται διευκρινιστικά και θερμά συγχαρητήρια τους αξίζουν. Όμως πραγματικά και ενώ πέφτουν βροχή οι διαμαρτυρίες για τη μη μοριοδότηση περαιτέρω μεταπτυχιακών (2ο, 3ο, κτλ.), καθώς και των βασικών πτυχίων (2ο, 3ο, κτλ.) δεν διακρίνω κάποια απάντηση. Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω βαρύγδουπες εκφράσεις, όπως ότι θα μας βρείτε μπροστά σας και τα συναφή. Θεωρώ ότι οι πραγματικοί επιστήμονες είμαστε άνθρωποι ηπίων τόνων και για αυτό άλλωστε υπήρξαμε αντικείμενα εκμετάλλευσης γηραιών (κανένα πρόβλημα με την ηλικία βεβαίως, εκτός εάν αποτελεί κριτήριο) και άνευ προσόντων υπαλλήλων τόσα χρόνια. Δεν είναι καιρός όμως να ανταμειφθούμε για το μεράκι μας να σπουδάζουμε δουλεύοντας; Για τα ξενύχτια και τις αγωνίες μας; Για τους πόνους στη μέση που αποκτήσαμε σκυμμένοι πάνω από ένα βιβλίο, γράφοντας σημειώσεις ή σε ένα υπολογιστή; Αξιότιμε υπουργέ επιβραβεύστε την προσπάθεια. Δώστε μόρια για ΚΑΘΕ επιπλέον τίτλο. Τίποτε δεν πάει χαμένο. Ένας δάσκαλος που έχει και πτυχίο στην κοινωνιολογία είναι καλύτερος δάσκαλος. Κι αν έχει και ένα μεταπτυχιακό στην ανθρωπολογία ακόμη καλύτερα. Και εάν τώρα φοιτεί σε κάποιο τμήμα μακριά και πηγαινοέρχεται με προσωπικό κόστος για ένα ακόμη πτυχίο που θα του προσφέρει κάποια επιπλέον γνώση ΜΠΡΑΒΟ του! Ευρύτεροι ορίζοντες. Πιο ανήσυχο μυαλό. Εσείς αλήθεια ποιον θα επιλέγατε για να διδάξει τα παιδιά σας; Μακάρι να μπορούσαν να προσμετρηθούν και χίλια δυο άλλα πράγματα, πλην όμως είναι δυστυχώς εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο. Χαιρετώ όλους όσους έχουν αναρτήσει σχόλια, έστω και εάν διαφωνούμε. Είναι σημαντικό πράγμα ο διάλογος.