• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος' | 19 Νοεμβρίου 2019, 07:49

    Για την παράγραφο 4 : Εφόσον τίθεται περιορισμός σύμφωνης γνώμης για όλους του υπαλλήλους ΟΤΑ α΄βαθμού, η ειδική αναφορά σε ΥΔΟΜ και τεχνικές υπηρεσίες είναι περιττή, συνιστά δε αναιτιολόγητη δυσμενή διάκριση για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους (ειδικά στις ΥΔΟΜ που δεν υπάρχει μακροχρόνιο αντικείμενο). Το 65% επίσης είναι αδικαιολόγητο, καθώς πολλοί ΟΤΑ έχουν ορίσει πλασματικές κενές οργανικές θέσεις ώστε να απαγορευθούν οι μετατάξεις και δεν μεριμνούν για την πλήρωσή τους, δεν έχουν τα κονδύλια για την πλήρωσή τους ούτε και σκοπεύουν να τις καλύψουν. Πρέπει να τεθεί κάποιος περιορισμός ώστε οι πρακτικές αυτές να ελεγχθούν (π.χ. το 65% να είναι επί των οργανικών θέσεων που ήταν καλυμμένες την τελευταία 5ετία), ή να τεθεί χρονικό όριο 1 έτους για την κάλυψη τουλάχιστον του 50% των κενών θέσεων με προσλήψεις. Επίσης, ο περιορισμός περί μη μοναδικού υπαλλήλου κατά το χρόνο έκδοσης της απόφασης αφήνει το περιθώριο να μετακινηθούν πλασματικά υπάλληλοι για να απαγορευθεί η μετάταξη. Εφόσον διατηρηθεί υποχρέωση για σύμφωνη γνώμη, πρέπει να προστεθεί υποχρέωση της υπηρεσίας όπου ανήκει ο υπάλληλος (ή του αρμόδιου οργάνου ) να χορηγήσει σύμφωνη γνώμη ή αιτιολογημένη διαφωνία εντός σύντομης προθεσμίας από την υποβολή του αιτήματος του ενδιαφερόμενου, ώστε να μην επιβαρύνεται το σύστημα με αιτήματα που δεν μπορούν να προχωρήσουν.