• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΟΥ' | 19 Νοεμβρίου 2019, 10:03

    Στο άρθρο 2 παράγραφος 3 λέει:α) οι υπάλληλοι του οικείου φορέα, αποκλειστικά για μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία εφόσον έχουν τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα..... Θέλω να μείνω στην φράση (μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία), όπου δυστυχώς έχει υπάρξει μια μεγάλη αδικία για κάποιους που έχουν μεταταγεί σύμφωνα με το άρθρο 25 του Ν. 4354/2015 και την τελευταία τροποποίησή του με το άρθρο 44 του 4569/2018) με την οποία προστέθηκε στο ανωτέρω άρθρο η παράγραφος 13 σύμφωνα με την οποία: «13. Για τη μισθολογική κατάταξη στα Μ.Κ. του άρθρου 9 των υπαλλήλων που μετατάσσονται από κατώτερη σε ανώτερη κατηγορία εκπαίδευσης, λαμβάνεται υπόψη το σύνολο της υπηρεσίας που είχε διανυθεί και λαμβανόταν υπόψη για τη μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη στα Μ.Κ. της κατώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας, επαναλαμβάνω δυστυχώς γιατί εντός του ίδιου Δήμου κάποιοι μισθολογικά κατετάγησαν με το σύνολό των ετών υπηρεσίας τους και κάποιοι που έτυχε να ελεγχθούν, το λίγο χρονικό διάστημα με το οποίο επέστρεψαν οι επίτροποι να μην πληρώνονται με το σύνολο της υπηρεσίας τους αλλά στο αμέσως πλησιέστερο μισθολογικό κλιμάκιο....Ερώτηση αυτό δεν συνιστά αδικία αλλά και αντισυνταγματικότητα σύμφωνα με το άρθρο 4 του Συντάγματος; Παρακαλώ να εξεταστεί ίσως μια νέα τροποποίηση π.χ. αφού δέχονται την ποσοτική ας πούμε αναβάθμιση ας το κάνουν ποσοτικά και με τα χρόνια υπηρεσίας, ας πούμε για τα πρώτα 15 χρόνια να μετατάσσονται με το σύνολό τους και από εκεί και μετά να υπάρξει ένα κάποιο ποσοστό αναγνώρισης!!!!!