• Σχόλιο του χρήστη 'Σόλων Ποζαπαλίδης' | 19 Νοεμβρίου 2019, 17:27

    Η τροποποίηση του σημείου ββ) της παραγράφου 2, η απαίτηση δηλαδή να συμπληρωθεί διετία από προηγούμενη απόσπαση προκειμένου ο υπάλληλος να έχει δικαίωμα μετάταξης, είναι παράλογη για τους κάτωθι λόγους: Οι αποσπάσεις πλέον διακρίνονται σε 2 κατηγορίες, αποσπάσεις ενός έτους μέσω ΕΣΚ και αποσπάσεις κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων. Στην πρώτη περίπτωση οι φορείς ζητάνε υπαλλήλους με απόσπαση κυρίως για να τους γνωρίσουν και να τους αξιολογήσουν, ώστε στη συνέχεια να τους μετατάξουν μέσω ΕΣΚ. Η πρακτική αυτή είναι χρήσιμη για τους φορείς, αλλά και για τον υπάλληλο, αφού έρχεται σε επαφή το νέο περιβάλλον εργασίας του, το οποίο ενδέχεται στο μέλλον να καταστεί μόνιμο. Ποιος υπάλληλος, λοιπόν, θα δεχθεί να αποσπαστεί για έναν χρόνο, γνωρίζοντας ότι στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένει δύο χρόνια για να μεταταγεί; Και γιατί ένας φορέας να ανοίξει θέση για απόσπαση; Στη δεύτερη περίπτωση οι αποσπασμένοι υπάλληλοι εργάζονται στον φορέα υποδοχής, αλλά, οι περισσότεροι, συνεχίζουν να πληρώνονται από τον φορέα προέλευσής τους. Γιατί λοιπόν να μην μπορούν να μεταταχθούν, αν το επιθυμούν, και να να σταματήσουν να επιβαρύνουν οικονομικά τον φορέα προέλευσης τη στιγμή που δεν του προσφέρουν έργο;