Αρχική Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"Άρθρο 03Σχόλιο του χρήστη γιώργος | 22 Νοεμβρίου 2019, 14:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
i have a dream.....προτείνω να σταματήσετε να μπαλώνεται το ΕΣΚ με διάσπαρτες διατάξεις και να αναθεωρήσετε τη διαδικασία της κινητικότητας από την αρχή... Παρακάτω σας παραθέτω πως θα μπορούσε να μοιάζει η κινητικότητα με την μορφή των ''ημερών καριέρας'' όπως ακολουθείται από τις σύγχρονες και μοντέρνες διοικήσεις. Αρχικά ο κάθε φορέας (π.χ Υπουργείο) διενεργεί δημόσια κάλεσμα προς τους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους καθ'όλη τη διάρκεια του έτους και όχι αναγκαστικά σε προκαθορισμένες περιόδους και κύκλους.Σε αυτό το κάλεσμα θα αναγράφονται λεπτομερώς οι κενές θέσεις προς προσφορά. Όμοια και οι ΟΤΑ μπορούν να το κάνουν σε ομάδες (π.χ ίδιο νομό, ίδια περιφέρεια κτλ ). Αυτό εξυπηρετεί στο ότι δεν πέφτουν όλοι μαζί με ότι συνεπάγεται στην ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών κτλ. Στη συνέχεια επιλέγεται ένας μεγάλος χώρος (π.χ συνεδριακό κέντρο, γήπεδο μπάσκετ κτλ) για να στεγάσει την εκδήλωση. Σε κάθε γωνιά του χώρου θα υπάρχουν αντιπροσωπείες από κάθε διεύθυνση, η οποία επιθυμεί να ενισχυθεί με προσωπικό καθώς και κάθε επιτροπή επιλογής. Επιπρόσθετα θα υπάρχει και γραφείο ενημέρωσης που να παρέχει γενικές πληροφορίες προς τους ενδιαφερόμενους. Στην συνέχεια ο κάθε υπάλληλος θα παίρνει σειρά και θα διενεργεί επί τόπου μια 10λεπτη συνέντευξη. Για να εισέλθει κάποιος στο χώρο αυτό θα πρέπει πρώτα να έχει ένα αντίστοιχο χαρτί, τύπου πρόσκλησης. Αυτή η πρόσκληση ουσιαστικά θα είναι ένα έγγραφο από το φορέα προέλευσης, που να πιστοποιεί το ότι ο υπάλληλος δύναται να συμμετάσχει στη κινητικότητα. Ο κάθε υπάλληλος υποβάλλει αίτημα στο apografi.gov προς το γραφείο προσωπικού και αυτό αντίστοιχα του απαντάει ηλεκτρονικά εάν επιτρέπεται να συμμετάσχει ή όχι. Στη συνέχεια ο υπάλληλος και μόνον αυτός κάνει μια εκτύπωση από το σπίτι του και μαζί με την ταυτότητα του πλέον μπορεί να εισέλθει στο χώρο της εκδήλωσης. Έτσι δεν υπάρχει τεράστιος αριθμός υπαλλήλων να ''ενοχλούν'' το γραφείο προσωπικού καθώς ο κάθε φορέας θα κάνει την εκδήλωση σε διαφορετικό χρόνο από τον άλλο. Επίσης ξεκαθαρίζει απόλυτα εάν ο υπάλληλος μπορεί και του επιτρέπεται να συμμετάσχει. Αυτό το χαρτί-πρόσκληση- voucher θα αναγράφει επάνω όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ονομα/νο, φορέας προέλευσης, ΑΦΜ, βαθμό, κατηγορία κ.α). Κατά την είσοδο λοιπόν, ο υπάλληλος θα κάνει check in στην υποδοχή και μετά θα είναι ελεύθερος να γυρνάει από γωνιά σε γωνιά και να διενεργεί συνέντευξη σε όσες θέσεις επιτρέπει ο νόμος. Πρακτικά έτσι οι επιλογές του υπαλλήλου θα είναι πλήρως στοχευόμενες και περιορισμένες. Πρακτικά λοιπόν, μέσα σε ένα Σ-Κ ο κάθε φορέας θα ολοκληρώνει όλες τις συνεντεύξεις και ταυτόχρονα θα έχει έτοιμη μια database με τους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους. Αυτή η βάση αναρτάται δημόσια στην ΑΠΟΓΡΑΦΗ, εντός 5 ημερών. Εντός 5 ημερών οι επιτροπές επιλέγουν τους υπαλλήλους βάζοντας ένα check δίπλα από το όνομα. Άμεσα (εντός 5 ημερών) ο υπάλληλος επιλέγει και αυτός check δίπλα από τη θέση που τον διάλεξαν, παρέχοντας έτσι την σύμφωνη γνώμη. Επί μέρους λεπτομέρειες μπορεί να ορίζει ο νόμος. Συνοπτικά λοιπόν σε 15 ημέρες έχουν διενεργηθεί συνεντεύξεις και έχουν επιλεγεί οι υπάλληλοι, ταυτόχρονα έχει δημιουργηθεί και η database με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Από εκεί και πέρα κ.Υπουργέ...παλέψτε με την γραφειοκρατία... ....i have a dream