• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ Ρ.' | 1 Σεπτεμβρίου 2020, 17:59

    Σχετικά με την προθεσμία έως και 30/11/2020 που προβλέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι μεταβολές/διορθώσεις στις επιφάνειες των ακινήτων, πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής: Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δυνατότητα να εκκαθαριστούν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις έως 30-11-2020. Ανά 1.000 αιτήσεις, με μέσο χρόνο εκκαθάρισης* τα 20΄, απαιτούνται: 1000 αιτήσεις * 20 λεπτά= 20.000 λεπτά, οι οποίες αντιστοιχούν σε : 20.000 / 60= 333,33 ώρες, οι οποίες σε εργάσιμες ημέρες είναι 333,33/8 ώρες = 41 εργάσιμες ημέρες (αν θεωρήσουμε ότι θα υπάρχει αποκλειστική απασχόληση με τις ηλεκτρονικές αιτήσεις). Οι 41 εργάσιμες ημέρες αντιστοιχούν σε 2 περίπου μήνες αποκλειστικής ενασχόλησης για ένα άτομο. Όσον αφορά την πρόσληψη προσωπικού ορισμένου χρόνου (για 2 μήνες) οποιασδήποτε ειδικότητας (δηλαδή ίσως να μην έχει βασικές γνώσεις σε Η/Υ κ.α) δεν πρόκειται να προσφέρει τίποτα στους Δήμους, καθότι πέραν του χρόνου που απαιτείται για την πρόσληψη αυτών, θα πρέπει να αποκτήσουν και προσωπικούς κωδικούς τόσο στην ΔΕΔΔΗΕ όσο και στην πλατφόρμα της ΚΕΔΕ. Επίσης το σημαντικότερο είναι ότι η εργασία για τις μεταβολές δυστυχώς, είναι μια περίπλοκη διαδικασία, που εντός διμήνου είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει η εκπαίδευση ατόμων πέραν των τυπικών καταχωρήσεων. Σημαντική προσφορά στο τμήμα θα είναι η αρχειοθέτηση των αιτήσεων που έχουμε ήδη δεχθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία, οι οποίες είναι περίπου 50 ανά ημέρα. Για την ταχύτερη εκκαθάριση των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα πρέπει να γίνει διασύνδεση των εφαρμογών των δήμων (ήδη υπάρχει καρτέλα με ονομασία ¨Ενημέρωση από ΚΕΔΕ») με πλατφόρμα ΚΕΔΕ και ταυτόχρονη ενημέρωση των αλλαγών τ.μ. στην ΔΕΔΔΗΕ. *Στο χρόνο εκκαθάρισης -ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ- ,υπολογίζονται: η καταχώρηση στο σύστημα των νέων τ.μ., η καταχώρηση των στοιχείων του ιδιοκτήτη/των & ο υπολογισμός της οφειλής από 1-1-2020 έως την ημερομηνία εκκαθάρισης. Σε περίπτωση ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου ακολουθεί η διόρθωση των τ.μ. στην ΔΕΔΔΗΕ και οφειλές. Σε περίπτωση διακοπής ηλεκτροδότησης η οφειλή εντάσσεται σε χρηματικό κατάλογο. Σε περίπτωση αδήλωτου ακινήτου-οικόπεδου, απαιτείται η νέα καταχώρηση αυτού στο σύστημα και η ένταξη της οφειλής σε χρηματικό κατάλογο. Υ.Γ. Στον Δήμο μας έως 31-8-2020 έχουν υποβληθεί 14.600 αιτήσεις. Οι υπάλληλοι που ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό είναι 3. Άρα σύμφωνα με τους ανωτέρω υπολογισμούς θα πρέπει να κλείσει το γραφείο (και να μην εξυπηρετεί πολίτες για νέες ηλεκτροδοτήσεις, εκδόσεις Βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ, δηλώσεις διακοπής, σύνταξη χρηματικών καταλογών, διαγραφές κλπ) για {[(14600*20)/60]/8}/22=27,65 μήνες/ 3 υπάλληλοι= 9,21 μήνες