Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 11 ΠροσαυξήσειςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 20 Νοεμβρίου 2020, 09:06
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υποτίθεται ότι πάτε να δημιουργήσετε ένα σύστημα για να πάρετε τους πιο ικανούς, άξιους και κατάλληλους για μια θέση, όπως αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση, αλλά δυστυχώς αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στον παρόν νομοσχέδιο. Προτείνω λοιπόν: 1)ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΗΣ της εργασιακής εμπειρίας (ιδιωτικού και δημοσίου φορέα) στο αντικείμενο της θέσης. Ένας που δουλεύει στο δημόσιο/ιδιωτικό φορέα για 10-15 χρόνια δεν θεωρείται κατάλληλος για τη θέση; Όχι όμως αυθαίρετα ημίμετρα, όπως προσμέτρηση μόνο των 7 χρόνων, άλλα όλης της συναφούς ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗΣ ΜΕ ΕΝΣΗΜΑ προϋπηρεσίας. 2)Να θεωρόύνται ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ για τις θέσεις ΠΕ και ΤΕ η άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας (βάσει κρητηρίων ΑΣΕΠ) και το ECDL και ας μην βαθμολογούνται. Τα δεύτερα πτυχία και οι δεύτερες (τρίτες-τέταρτες)ξένες γλώσσες πολύ σωστά και δεν προσμετρούνται στο νέο σύστημα, καθώς η γνώση π.χ. της ισπανικής γλώσσας δεν σε κάνει και καλύτερο υπάλληλο!! 3)Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ θα πρέπει να προσμετράται, καθώς αυτό αποτελεί και μία απόδειξη της ικανότητας του υποψηφίου. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εξισώνεται αυτός που τελείωσε με 5 με αυτόν που αρίστευσε; Σχετικά με το βαθμού πτυχίου από ξένα πανεπιστήμια, σίγουρα θα υπάρχει και κάποιος άλλος τρόπος για να σταθμιστούν δίκαια και αυτοί, αλλά οχι σε βάρος των άλλων. 4)Τα ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ και τα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ θα πρέπει να βαθμολογούνται πολύ περισσότερο. Δεν είναι δυνατόν ένα διδακτορικό να λαμβάνει πολύ λιγότερα μόρια από την εντοπιότητα!! Δηλαδή μεταξύ ενός που έχει μεταπτυχικαό και διδακτορικό και γράψει το ίδιο με έναν απλά πτυχιούχο κάτοικο παραμεθορίου, να διοριστεί ο κάτοικος; Δεν είναι αδικία αυτό; 5)Η ανάπτυξη θέματος στις εξετάσεις ενέχει υποκειμενικότητα και άρα όχι το προσδοκούμενο αποτέλεσμα. Μπορεί και με το σύστημα των πολαπλών απαντήσεων να επιτευχθεί η γνώση του αντικειμένου και δεν χρειάζεται να υπάρχει και ανάπτυξη κειμένου. Επίσης, δεν γίνεται ένας φορέας να θέλει και ένας άλλος φορέας να μην θέλει να κάνει. Όλοι θα πρέπει να ακολουθούν το ίδιο. Με εκτίμηση,