Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμούΣχόλιο του χρήστη ΚΟΥΛΙΖΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ | 22 Νοεμβρίου 2020, 12:15
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ - ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ - ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ !!! Αυτές είναι οι νέές καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας ??? Το πολιτικό σύστημα έχει πέσει σε ένα απερίγραπτο κυκεώνα δημιουργίας σχολών ΑΕΙ και τώρα, μή έχοντας τι να κάνει τους άπειρους αποφοίτους ιδίως σχολών που δεν δίδουν προσόντα επαγγελματικής αποκατάστασης, τους ωθεί στον φροντιστηριακό τομέα υποστήριξης των υποψηφίων των διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Η μισή Ελλάδα να πληρώνει φροντιστηριακά μαθήματα στην άλλη μισή. Αυτό είναι η λύση ??? Όχι κύριοι. Αν θέλετε και παιδεία σκέτη και παιδεία με επαγγελματική επάρκεια, δώστε σχολές που θα δίδουν Α. βεβαίωση παρακολούθησης κύκλου μαθημάτων αφ ενός και χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα, μόνο για μόρφωση δηλαδή, και Β.δώστε σχολές παιδείας με επαγγελματική πληρότητα που θα δίδουν πτυχία αποδεκτά απο τον Δημόσιο τομέα δηλαδή όχι μόνο για ΑΣΕΠ αλλα και για άσκηση επαγγέλματος. Στον ιδιωτικό τομέα εξ άλλου ο κάθε εργοδότης θα μπορεί να επιλέγει για υπάλληλο όποιον θέλει απο τις 2 παραπάνω κατηγορίες. Κι αν επιλέξει να προσλάβει απο την Α, και ο υπάλληλος του κάνει τη δουλειά για την οποία τον προσέλαβε, δεν θα έχει κανένα λόγο να προσλάβει απο τη Β.