Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμούΣχόλιο του χρήστη Νίτσα Μωραϊτη | 24 Νοεμβρίου 2020, 10:11
Δηλαδή πάλι θα ανθίσουν τα φροντιστήρια. Μεγαλύτερες πιθανότητες θα έχει όποιος έχει χρήματα και χρόνο. Ένας άνθρωπος που εχει δημιουργήσει υποχρεώσεις και κοπιάζει όλη μέρα σε τόσο δύσκολες κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες, δεν διαθέτει χρόνο για διάβασμα και ούτε χρήματα για φροντιστήρια. Αυτό δεν τον καθιστά λιγότερο ικανό ομως για μια θεση εργασίας στο δημόσιο. Βασικά σε αυτή τη χώρα συμβαίνει το εξής. Αντί η εκάστοτε κυβέρνηση να ασχοληθεί με τη βάση ενός προβλήματος, δηλαδή να υπάρχει δουλειά για όλους, ισότητα, ανάπτυξη και ισοτιμία (και να μη ζούμε ελπίζοντας για μία θεσούλα στο δημόσιο, που υπό υγιείς συνθήκες θα αγνοούσαμε) ασχολείται με τον "καλλωπισμό" του θεσμού και της διαδικασίας.